Avast kupuje svojega rivala
Vince Steckler je prepričan, da bo Avastu združitev moči podjetij, ki sta bila ustanovljena na Češkem in imata podobno kulturo ter vizijo, prinesla boljšo odrivno desko pri priložnostih, ki so pred njimi (Vir slike: YouTube).
Nakup AVG-ja bo Avastu omogočil širitev svojega posla na še več trgov. Danes imata tako skupaj več kot 400 milijonov uporabnikov, vključno s 160 milijoni uporabnikov, ki uporabljajo njihove produkte za mobilno varnost. Druži ju tudi zgodovina, saj imata skupne korenine – na Češkem. Tako Avast kot tudi AVG sta nastala v poznih 80. oziroma v začetku 90. let prejšnjega stoletja, na prelomu tisočletja pa sta se uspela razširiti tudi v tujino.
Boljša odskočna deska ob prihajajočih priložnostih
Avast si želi, da mu bo nov nakup omogočil ustvariti še boljše storitve za varnost tako za manjša kot tudi srednje velika podjetja. Vince Steckler, direktor podjetja, je prepričan, da bo Avastu združitev moči podjetij, ki sta bila ustanovljena na Češkem in imata podobno kulturo ter vizijo, prinesla boljšo odskočno desko pri priložnostih, ki so pred njimi. Tako v varnostnem smislu kot tudi izjemni rasti, ki jo doživlja internet stvari. Ta prinaša tudi nov segment nevarnosti, ki jo želita odpraviti.
Avast bo za AVG odštel 1,3 milijarde dolarjev oziroma za posamezno delnico 25 dolarjev. Ni pa še znano, kako bo Avast AVG-jevo ponudbo programske opreme vnesel v svojo obstoječo ponudbo.