Avgusta prične z delovanjem FURS

Finančna uprava Republike Slovenije (FURS) je pravna naslednica Davčne uprave Republike Slovenije (DURS) in Carinske uprave Republike Slovenije. S svojim delovanjem prične 1. avgusta. Do konca leta nobenih sprememb glede lokacij, kontaktnih podatkov ali uradnih ur.
Avgusta prične z delovanjem FURS

FURS. (Vir slike: freeimages.com)

FURS od 16. julija vodi vršilka dolžnosti generalne direktorice Jana Ahčin. V začetku se bosta v Generalni finančni urad združila Generalni carinski urad in Generalni davčni urad, delovanje lokalnih carinskih in davčnih uradov pa ostaja nespremenjeno do konca letošnjega leta.

Ključni cilji FURS so spodbujanje prostovoljnega izpolnjevanja obveznosti, zagotavljanje dobrega servisa zavezancem, strankam in podjetjem ter posledično dvigovanje davčne kulture v Sloveniji. Med prednostnimi nalogami FURS so odkrivanje in preprečevanje davčnih utaj, carinskih in trošarinskih nepravilnosti, preventivne aktivnosti in nadzor nad vsemi področji gotovinskega poslovanja, boj proti tihotapstvu in odkrivanje tihotapskega blaga (prepovedane droge, ponaredki). Med njenimi rednimi nalogami so med drugimi odmera in obračun obveznih dajatev, carinjenje blaga, finančni nadzor, finančna preiskava, nadzor nad prirejanjem iger na srečo, nadzor nad prijavo vnosa in iznosa gotovine na območje ali z območja EU, nadzor nad vnosom, iznosom, tranzitom in prenosom blaga v skladu s carinskimi predpisi ter predpisi, s katerimi so določeni posebni ukrepi zaradi interesov varnosti, varovanja zdravja in življenja ljudi, živali in rastlin, varstva okolja, varovanja kulturne dediščine, varstva pravic intelektualne lastnine, ukrepi trgovinske politike, izvršba itd.

Ena izmed pomembnejših nalog nove slovenske inštutucije bo boj zoper zaposlovanje in delo na črno ter nadzor nad časom vožnje, odmora in počitka voznikov. 

1. avgusta začne delovati tudi nova spletna stran FURSa http://www.fu.gov.si/, predvidoma pa naj bi do konca letošnjega leta kot arhivski spletni strani obstajali še današnji spletni strani davčne in carinske službe.

FURS sestavljajo Generalni finančni urad in finančni uradi, ki so notranje organizacijske enote FURS. Ne glede na to, se bodo do 1. januarja 2015 za finančne urade šteli dosedanji davčni in carinski uradi, zato se kontaktne številke in elektronski naslovi uradov do takrat ne bodo spreminjali. Po 1. januarju 2015 se bodo carinski in davčni uradi združili v finančne urade, ki bodo imeli sedeže tam, kjer jih imajo trenutno davčni uradi.

Vir: DURS

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje