Kaj je osnova za učinkovit direktni marketing? Baza!

Prejšnji teden smo definirali, kaj direktni marketing je. V tokratni novički se bomo osredotočili na bazo podatkov, ki je osnova vse nadaljnje aktivnosti direktnega marketinga in omogoča lažje ter pregledno delo z vašimi strankami.
Kaj je osnova za učinkovit direktni marketing? Baza!

Baza – osnova za učinkovit direktni marketing (Vir slike: David Castillo Dominici / FreeDigitalPhotos.net)

Ena ključnih lastnosti direktnega marketinga je ta, da so marketinške aktivnosti običajno usmerjene na konkretno osebo, za katero želimo, da nekaj stori – največkrat, da pri nas opravi nakup.

Če pa želimo komunicirati s točno določeno osebo, moramo imeti v naših bazah o posamezniku, naših strankah, zbrane podatke.

Marketinška prizadevanja bodo bolj uspešna, če imamo popolne in ažurne podatke o stranki. Podatki, ki jih je koristno imeti so naslednji:

  1. kontaktni podatki: ime, priimek, naslov, telefon in elektronska pošta …

  2. demografski podatki: zakonski stan, število otrok, zaposlitveni status …

  3. podatki o preteklih nakupih pri nas,

  4. nakupne namere,

  5. vedenjski podatki: hobiji, preživljanje prostega časa …

Na osnovi tako zbranih informacij boste lahko načrtovali prihodnje akcije. Podjetje, ki se ukvarja s prodajo turističnih aranžmajev, bo ponudbo za križarjenje poslalo starejšemu paru, družinski paket v termah pa družini z otroki. Pred pričetkom zbiranja podatkov dobro razmislite, katere podatke potrebujete in na osnovi tega boste zbirali tiste, ki vam bodo prišli prav v prihodnje.

Preberite tudi Grdi raček marketinga >>

Pri zbiranju podatkov je pomembno tudi upoštevanje zakonodaje. Več o tem najdete na spletnih straneh inštitucij, kot je Informacijski pooblaščenec. Velja splošno pravilo, da mora biti stranka o zbiranju in obdelavi njenih podatkov obveščena. Prav tako morate imeti njeno podpisano dovoljenje, da smete podatke hraniti in jih uporabljati. Zadostuje posneta izjava z dovoljenjem ali elektronska potrditev.

Podatke obvezno hranite tako, da imajo do njih dostop le pooblaščene osebe v vašem podjetju ali pooblaščeni zunanji izvajalci. Zaščitene morajo biti z gesli, najbolje je, da so shranjene na varnih računalniških serverjih. Vsak nepooblaščen dostop do podatkov je, tako kot njihova nepooblaščena uporaba, kazniv in prepovedan.

V prihodnjem članku boste spoznali nekaj uporabnih, konkretnih načinov, kako se lotiti zbiranja podatkov o strankah na način, da bodo za vas koristni in uporabni.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje