Kaj je osnova za učinkovit direktni marketing? Baza!

Prejšnji teden smo definirali, kaj direktni marketing je. V tokratni novički se bomo osredotočili na bazo podatkov, ki je osnova vse nadaljnje aktivnosti direktnega marketinga in omogoča lažje ter pregledno delo z vašimi strankami.
Kaj je osnova za učinkovit direktni marketing? Baza!

Baza – osnova za učinkovit direktni marketing (Vir slike: David Castillo Dominici / FreeDigitalPhotos.net)

Ena ključnih lastnosti direktnega marketinga je ta, da so marketinške aktivnosti običajno usmerjene na konkretno osebo, za katero želimo, da nekaj stori – največkrat, da pri nas opravi nakup.

Če pa želimo komunicirati s točno določeno osebo, moramo imeti v naših bazah o posamezniku, naših strankah, zbrane podatke.

Marketinška prizadevanja bodo bolj uspešna, če imamo popolne in ažurne podatke o stranki. Podatki, ki jih je koristno imeti so naslednji:

  1. kontaktni podatki: ime, priimek, naslov, telefon in elektronska pošta …

  2. demografski podatki: zakonski stan, število otrok, zaposlitveni status …

  3. podatki o preteklih nakupih pri nas,

  4. nakupne namere,

  5. vedenjski podatki: hobiji, preživljanje prostega časa …

Na osnovi tako zbranih informacij boste lahko načrtovali prihodnje akcije. Podjetje, ki se ukvarja s prodajo turističnih aranžmajev, bo ponudbo za križarjenje poslalo starejšemu paru, družinski paket v termah pa družini z otroki. Pred pričetkom zbiranja podatkov dobro razmislite, katere podatke potrebujete in na osnovi tega boste zbirali tiste, ki vam bodo prišli prav v prihodnje.

Preberite tudi Grdi raček marketinga >>

Pri zbiranju podatkov je pomembno tudi upoštevanje zakonodaje. Več o tem najdete na spletnih straneh inštitucij, kot je Informacijski pooblaščenec. Velja splošno pravilo, da mora biti stranka o zbiranju in obdelavi njenih podatkov obveščena. Prav tako morate imeti njeno podpisano dovoljenje, da smete podatke hraniti in jih uporabljati. Zadostuje posneta izjava z dovoljenjem ali elektronska potrditev.

Podatke obvezno hranite tako, da imajo do njih dostop le pooblaščene osebe v vašem podjetju ali pooblaščeni zunanji izvajalci. Zaščitene morajo biti z gesli, najbolje je, da so shranjene na varnih računalniških serverjih. Vsak nepooblaščen dostop do podatkov je, tako kot njihova nepooblaščena uporaba, kazniv in prepovedan.

V prihodnjem članku boste spoznali nekaj uporabnih, konkretnih načinov, kako se lotiti zbiranja podatkov o strankah na način, da bodo za vas koristni in uporabni.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje