Biostartup: zmagala ekipa s prehranskim dodatkom iz žuželk

Pretekli vikend je na Biotehniški fakulteti potekal startup vikend Več kot hrana. Zaradi svoje drznosti in izjemnega potenciala je žirijo s prehranskim dodatkom, polnim proteinov in vitaminov iz žuželk, najbolj prepričala ekipa protein-sect.
Biostartup: zmagala ekipa s prehranskim dodatkom iz žuželk

Žirijo je najbolj prepričal prehranski dodatek, poln proteinov in vitaminov iz žuželk (vir: ekipa protein-sect).

Minuli vikend je na Biotehniški fakulteti v Ljubljani potekal startup vikend Biostartup, ki je tokrat v središče postavil živilsko industrijo. Podjetniški dogodek na temo prehrane, živilstva in agronomije je bil namenjen študentom, dijakom in vsem ostalim, da iz ideje ustvarijo poslovno priložnost.

Žirijo je izmed sedmih izdelkov in dveh aplikacij najbolj prepričala ekipa protein-sect, ki je predstavila prehranski dodatek, poln proteinov in vitaminov iz žuželk. »Naša poslovna ideja je pridelovanje visokoproteinskih praškov iz insektov, ki predstavljajo nov vir živalskih beljakovin,« so povedali v ekipi, ki jo sestavljajo Matjaž Vidmar, Jure Vidmar, Domen Krč, Anže Perčič, Tadej Pliberšek in Tina Dobelšek. Za nagrado so prejeli usposabljanje v Ljubljanskem univerzitetnem inkubatorju. Tokrat so se prvič srečali s podjetniškimi delavnicami, s čimer so pridobili znanja s področja podjetništva, spoznali nove ljudi in prijatelje ter dejstvo, da ima vsaka ideja možnost uspeha.

»Žirijo smo prepričali zaradi svoje drznosti in izjemnega potenciala tudi na drugih področjih prehranske industrije. Pričakovanja in cilji so zdaj visoki, med njimi je tudi je poiskati varno realizacije produkta,« so še povedali člani ekipe.

Drugo mesto je pripadlo ekipi, ki se je lotila Žitovega izziva in izdelala kruh s petino manj ogljikovih hidratov – del moke so namreč nadomestili s fižolom in dodali sirotko. Tretje mesto je pripadli ekipi whey better, ki je pripravila visokobeljakovinski sladoled iz sirotke.

Študenti Biotehniške fakultete so tako že drugič uspešno organizirali startup vikend, prvi je potekal junija z naslovom Več kot les. Na tokratnem dogodku so izpostavili predvsem to, da je živilska industrija lahko velika priložnost za mlade strokovnjake s svežimi idejami, kar so izbrane ekipe nedvomno dokazale. 

Oznake: , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje