Bistvo marketinga

Če bi nekoga vprašali, kaj je bistvo marketinga, bi najverjetneje slišali odgovor, da je vse o oglaševanju, o tem, da kar se da največ ljudi izve za vaše podjetje, skratka samo izpostavljanje posameznega podjetja. Če je to vaš glavni cilj, potem boste najverjetneje končali pri bankrotu.
Bistvo marketinga

Kaj je bistvo marketinga? (slika: smallbizbee).

 

Resnica je, da lahko ime vašega podjetja kričite iz vrha nebotičnikov, pa vas to ne bo pripeljalo nikamor. Zakaj ne? Zato, ker iz njih kričijo vsi in vaše sporočilo se bo v vsem šumu izgubilo.

Prenasičenost oglaševanja

 

Številne skupine so preučevale količine oglaševalskih sporočil, katerim so ljudje izpostavljeni. Izsledki študij kažejo, da je povprečen Američan prav vsak dan izpostavljen od 247 do 3.000 oglaševalskim sporočilom, odvisno od posamezne študije in kako so le-to definirali. A če pomislite, kje vse pravzaprav vidimo oglase (televizijske reklame, revije, ki jih beremo, medtem ko čakamo na striženje las, reklamni panoji, ki jih opazujemo med sprehajanjem po mestu, splet, nalepke na avtomobilih itd.), boste hitro spoznali, da so naši možgani dobesedno bombardirani s temi sporočili.

Zaradi tega so naše misli razvile zelo prefinjen filtrirni sistem, ki vsa sporočila preprosto spremeni v šum ozadja. Ta oglaševalska sporočila so praktično postala nevidna. Izredno težko postaja pridobiti pozornost potrošnikov, ko pa jih obdaja takšna neubranost ostalega oglaševanja. Ključ leži v besedi diferenciacija.

 

Vprašajte se, kako ste drugačni?

 

Časopisi in rumene strani so prenapolnjene s podjetji, ki objavijo le svoje ime in upajo na dober odziv. Mislijo, da jih bodo le zaradi svoje prisotnosti potrošniki začeli klicati in jih spraševati, kaj jim imajo za ponuditi. Če želite resnično uspeti v marketingu, potem morate ugotoviti, kako se razlikujete od konkurence. Ugotovite posebno nišo ali unikatno posebnost, ki jo ponujate in je nihče drug ne. Potem si morate izmisliti le še način, kako to transparentno predstaviti ciljnemu občinstvu.

Zaključek

Najdite tehten razlog, zakaj naj bi potrošniki poslovali z vami in ne z nekom drugim. Nato najdite način, kako se izpostaviti s svojim sporočilom. Bodite unikatni, bodite drugačni in naredite, da vas bodo ljudje opazili. To je pravo bistvo marketinga. Tako boste premagali konkurenco in prepričali ljudi, da kupujejo vaše izdelke.
Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje