Bistvo marketinga

Če bi nekoga vprašali, kaj je bistvo marketinga, bi najverjetneje slišali odgovor, da je vse o oglaševanju, o tem, da kar se da največ ljudi izve za vaše podjetje, skratka samo izpostavljanje posameznega podjetja. Če je to vaš glavni cilj, potem boste najverjetneje končali pri bankrotu.
Bistvo marketinga

Kaj je bistvo marketinga? (slika: smallbizbee).

 

Resnica je, da lahko ime vašega podjetja kričite iz vrha nebotičnikov, pa vas to ne bo pripeljalo nikamor. Zakaj ne? Zato, ker iz njih kričijo vsi in vaše sporočilo se bo v vsem šumu izgubilo.

Prenasičenost oglaševanja

 

Številne skupine so preučevale količine oglaševalskih sporočil, katerim so ljudje izpostavljeni. Izsledki študij kažejo, da je povprečen Američan prav vsak dan izpostavljen od 247 do 3.000 oglaševalskim sporočilom, odvisno od posamezne študije in kako so le-to definirali. A če pomislite, kje vse pravzaprav vidimo oglase (televizijske reklame, revije, ki jih beremo, medtem ko čakamo na striženje las, reklamni panoji, ki jih opazujemo med sprehajanjem po mestu, splet, nalepke na avtomobilih itd.), boste hitro spoznali, da so naši možgani dobesedno bombardirani s temi sporočili.

Zaradi tega so naše misli razvile zelo prefinjen filtrirni sistem, ki vsa sporočila preprosto spremeni v šum ozadja. Ta oglaševalska sporočila so praktično postala nevidna. Izredno težko postaja pridobiti pozornost potrošnikov, ko pa jih obdaja takšna neubranost ostalega oglaševanja. Ključ leži v besedi diferenciacija.

 

Vprašajte se, kako ste drugačni?

 

Časopisi in rumene strani so prenapolnjene s podjetji, ki objavijo le svoje ime in upajo na dober odziv. Mislijo, da jih bodo le zaradi svoje prisotnosti potrošniki začeli klicati in jih spraševati, kaj jim imajo za ponuditi. Če želite resnično uspeti v marketingu, potem morate ugotoviti, kako se razlikujete od konkurence. Ugotovite posebno nišo ali unikatno posebnost, ki jo ponujate in je nihče drug ne. Potem si morate izmisliti le še način, kako to transparentno predstaviti ciljnemu občinstvu.

Zaključek

Najdite tehten razlog, zakaj naj bi potrošniki poslovali z vami in ne z nekom drugim. Nato najdite način, kako se izpostaviti s svojim sporočilom. Bodite unikatni, bodite drugačni in naredite, da vas bodo ljudje opazili. To je pravo bistvo marketinga. Tako boste premagali konkurenco in prepričali ljudi, da kupujejo vaše izdelke.
Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje