Bistvo marketinga

Avtor Nejc Krumpačnik — 24.03.2010
Komentiraj!
Če bi nekoga vprašali, kaj je bistvo marketinga, bi najverjetneje slišali odgovor, da je vse o oglaševanju, o tem, da kar se da največ ljudi izve za vaše podjetje, skratka samo izpostavljanje posameznega podjetja. Če je to vaš glavni cilj, potem boste najverjetneje končali pri bankrotu.
Bistvo marketinga

Kaj je bistvo marketinga? (slika: smallbizbee).

Resnica je, da lahko ime vašega podjetja kričite iz vrha nebotičnikov, pa vas to ne bo pripeljalo nikamor. Zakaj ne? Zato, ker iz njih kričijo vsi in vaše sporočilo se bo v vsem šumu izgubilo. 

Prenasičenost oglaševanja

Številne skupine so preučevale količine oglaševalskih sporočil, katerim so ljudje izpostavljeni. Izsledki študij kažejo, da je povprečen Američan prav vsak dan izpostavljen od 247 do 3.000 oglaševalskim sporočilom, odvisno od posamezne študije in kako so le-to definirali. A če pomislite, kje vse pravzaprav vidimo oglase (televizijske reklame, revije, ki jih beremo, medtem ko čakamo na striženje las, reklamni panoji, ki jih opazujemo med sprehajanjem po mestu, splet, nalepke na avtomobilih itd.), boste hitro spoznali, da so naši možgani dobesedno bombardirani s temi sporočili.

Zaradi tega so naše misli razvile zelo prefinjen filtrirni sistem, ki vsa sporočila preprosto spremeni v šum ozadja. Ta oglaševalska sporočila so praktično postala nevidna. Izredno težko postaja pridobiti pozornost potrošnikov, ko pa jih obdaja takšna neubranost ostalega oglaševanja. Ključ leži v besedi diferenciacija.   

Vprašajte se, kako ste drugačni?

Časopisi in rumene strani so prenapolnjene s podjetji, ki objavijo le svoje ime in upajo na dober odziv. Mislijo, da jih bodo le zaradi svoje prisotnosti potrošniki začeli klicati in jih spraševati, kaj jim imajo za ponuditi. Če želite resnično uspeti v marketingu, potem morate ugotoviti, kako se razlikujete od konkurence. Ugotovite posebno nišo ali unikatno posebnost, ki jo ponujate in je nihče drug ne. Potem si morate izmisliti le še način, kako to transparentno predstaviti ciljnemu občinstvu. 

Zaključek

Najdite tehten razlog, zakaj naj bi potrošniki poslovali z vami in ne z nekom drugim. Nato najdite način, kako se izpostaviti s svojim sporočilom. Bodite unikatni, bodite drugačni in naredite, da vas bodo ljudje opazili. To je pravo bistvo marketinga. Tako boste premagali konkurenco in prepričali ljudi, da kupujejo vaše izdelke. 

 

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice