Blaž Kos: Deset korakov do realizacije poslovne ideje

V rubriki, kjer vam tedensko predstavljamo enega izmed člankov Blaža Kosa, si tokrat preberite, katerih je deset ključnih korakov, kako se smiselno in sistematično podati na karierno avanturo, ki se imenuje podjetništvo.
Blaž Kos: Deset korakov do realizacije poslovne ideje

Blaž Kos: Deset ključnih korakov do realizacije poslovne ideje (Vir slike: sxc.hu)

  1. Bodite resni – Premislite, ali je podjetništvo resnično za vas. Bodite pripravljeni tvegati svoj denar in obenem realno ocenite, če vam življenjske okoliščine omogočajo, da se podate v podjetništvo. Ne kradite drugim časa, dokler se pri sebi niste resnično in trdno odločili, da se boste podali na podjetniško pot.
  2. Služba/faks in vaš čas – Ne pustite službe ali faksa, preden vam ne steče prodaja, ali ne zberete dovolj kapitala oziroma nimate dovolj svojih prihrankov za več mesecev osebnih stroškov in stroškov podjetja. Povprečna služba ali faks zahtevata zgolj nekaj ur efektivnega dela dnevno. Ves preostali čas lahko posvetite realizaciji vaše poslovne ideje.
  3. Poslovna ideja in analiziranje – Prva ideja, ki vam je prišla na pamet verjetno ni prava poslovna ideja. Na vaši ideji boste morali delati sistematično. Izberite si panoge, ki so vam blizu in jih dobro poznate. Vaše poslovne ideje si zapisujte in jih analizirajte. Razmišljajte o tem, kje se pojavljajo problemi in kako bi jih lahko rešili drugače. Nato primerjate vašo rešitev z obstoječimi rešitvami.
  4. Konkretizirajte – Ko imate poslovno idejo, oziroma že prej v procesu, ko jo razvijate, stvari konkretizirajte. To bi moralo biti verjetno kar na prvem mestu. Konkretizacija. Ne razpredajte v neskončnih debatah. Ne pogovarjajte se z mnogimi svetovalci. Ne oklevajte. Lotite se najbolj bistvenega. Konkretizirajte.
  5. Prodaja – Če niste v življenju pripravljeni neprestano prodajati, pozabite na podjetništvo. Če niste pripravljeni v življenju neprestano prepričevati, navduševati in nastopati, pozabite na podjetništvo. Ni potrebno, da vse te veščine obvladujete, morate pa biti pripravljeni vlagati vase in iti preko sebe vsakič, ko vas je strah ali niste prepričani vase.
  6. Podjetniški tim – V podjetništvu ne morete uspeti sami. Potrebujete izjemen podjetniški tim, pa naj bodo to soustanovitelji, zaposleni ali partnerji. Če niste pripravljeni neprestano delati z ljudmi, pozabite na podjetništvo. Delo z ljudmi je najtežje.
  7. Investicijska dokumentacija in poslovni načrt – Razmislite v katero kategorijo pade vaša poslovna ideja. Velika večina poslovnih idej je takšnih, da investitorjev sploh ne potrebujete. Verjetno več kot 90%. Če ne uspejo brez investitorjev, tudi z njimi ne bodo. Pri takšnih idejah je potrebno začeti prodajati. Velikokrat je iskanje investitorjev izgovor za opravljanje težkega dela, ki je prodaja.
  8. Denar v podjetju – Najbolj pomemben element podjetništva je denar. Denar je za podjetje kot kri za možgane. Ko ni več denarja na računu, je s podjetjem konec. Zato bodite v podjetju skrajno previdni na vsak evro. Ne zapravljajte denarja po nepotrebnem.
  9. Osredotočeno mreženje – Mreženje je pomemben element uspeha v podjetništvu. Veze in poznanstva so pogosto ključ do uspeha. Vendar bodite previdni. Ne izgubljajte časa na desetinah konferencah, dogodkih in aktivnosti, ki nimajo rezultata. Ne mrežite se naključno, mogoče bom pa koga srečal. Vaš čas je poleg denarja najbolj dragocen vir.
  10. Vztrajajte – Bodite pripravljeni na tisoče “ne-jev”. Morali boste vztrajati. Sam vsak teden v življenju slišim ne in napišem nekaj “ne-jev”. S tem ni nič narobe. Uspešna partnerstva so zgolj tista partnerstva, ki imajo interes iz obeh strani in so »zmagam – zmagaš« partnerstva. Če nekoga na silo prepričate v nekaj, se bo slej kot prej zalomilo.

Vir: Blaž Kos

Oznake: , , , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje