Blaž Kos: Ideja vs. Tim

V startup podjetništvu se velikokrat srečamo z vprašanjem, ali je bolj pomembna dobra ideja ali dober tim. Pri tem velja dejstvo, da je boljše imeti povprečno idejo in briljanten tim, kot pa briljantno idejo in povprečen tim.

Na koncu je namreč vse odvisno od pravih ljudi. Kljub vsemu pa si poglejmo nekoliko bolj podrobno, kakšno je razmerje med idejo in timom.

Tim v podjetništvu je »downside protection«. V primeru, da na realizaciji določene podjetniške ideje dela izkušen, kompetenten in ambiciozen podjetniški tim, bo iz ideje tako ali drugače nekaj nastalo. Pravi in kompetentni ljudje vedno najdejo pot, kako vsaj nekaj narediti iz dane situacije. Lotijo se pravih prioritet, so fleksibilni ter najdejo pot, kako iz določenega izhodišča narediti posel.

Investitorji tako na prvem mestu vedno iščejo prave ljudi. Saj če imaš prave ljudi obstaja bistveno manjša verjetnost, da z realizacijo ideje ne bo popolnoma nič. Če pa nimaš pravih, izvršnih ljudi, pa je jasno, da s še tako izjemno idejo ne bodo naredili prav nič. Tako je dober tim zaščita na spodnjem delu podjetniške zgodbe, ki ščiti podjetje pred propadom.

Ideja v podjetništvu pa je »upside potential«. Milijonar, povprečnež in revež imajo vsi na voljo 24 ur. Počnejo pa druge stvari na drugačen način. Prav tako je bilo v knjigi Prebojniki izjemno dobro opisano, kako pomembna so izhodišča in trendi za kakršni koli uspeh. Ideja torej vpliva na to, kakšen potencial za uspeh ima določen uspešen podjetniški tim.

Vir: Blaž Kos

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje