Blaž Kos: Kratka predstavitev poslovne ideje

Avtor — 23.03.2012
Zgodba nas ponese desetletje nazaj v obdobje pred »pika com« balonom. Vladala je popolna evforija razcveta interneta ter s tem novih poslovnih priložnosti. V famozni Silicijevi dolini je skoraj vsak rezident imel svojo idejo, s katero bo obogatel.
Blaž Kos: Kratka predstavitev poslovne ideje

Blaž Kos: Kratka predstavitev poslovne ideje (Vir slike: sxc.hu)

Vseeno pa stroški zagona novega podjetja niso bili tako nizki. Zato si potreboval investitorja, pot do tega pa ni nikoli nič kaj lahka.

Kot eno izmed osnovnih orodij za pridobivanje oziroma prepričevanje investitorjev je nastal t.i. »elevator pitch«. Ideja je ta, da v nebotičniku, ki se vzpenja v nebo, v avli pred dvigalom srečate pomembnega direktorja, ki bi lahko bil vaš investitor, strateški partner ali bi lahko kako drugače koristil vašemu poslu. Ker je seveda pomemben direktor, ima pisarno v najvišjem nadstropju, vsaj 100 nadstropju, in vožnja z dvigalom bo trajala okoli dobro minuto.

To pa je ravno dovolj, da mu v tem času lahko predstavite vašo idejo in vzbudite dovolj veliko pozornost. Cilj kratke predstavitve ideje je izmenjava vizitk in dogovor za sestanek.

Guru podjetništva v zgodnjih fazah rasti Guy Kawasaki pravi, da najboljše predstavimo svojo idejo, če si v sami osnovi odgovorimo na tri vprašanja, in sicer:

  1. Kaj počne vaša organizacija? Odgovor na to vprašanje direktno predstavi kontekst poslovanja vašega podjetja.
  2. Pa kaj potem? To je drugo pomembno vprašanje, saj je podjetij, ki počnejo podobne stvari, veliko. Ne smemo imeti prevelikega ega, da smo zanimivi za druge zgolj po tem, ker nekaj počnemo.
  3. Na primer… Na koncu podamo konkretni primer uporabe našega proizvoda in storitve.

V nadaljnjih nekaj besedah je smiselno poudariti tudi to, kakšen je potencialni trg, kdo so obstoječi kupci ter poudariti še katere druge pomembne informacije v zvezi z našim podjetjem. Na koncu pa ne smemo pozabiti izpostaviti tudi tega, kaj je interes poslušatelja in zakaj mu predstavljate svojo idejo, torej kakšna je »zmagam – zmagaš« možnost, ki jo vi vidite.

Vir: Blaž Kos

Oznake: , , , , , , , , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje