BLOG MARKETING DELAVNICA

Blaž Kos: Nekaj potrebovati, še ne pomeni si to želeti

Pogosto je velika razlika med tem, kaj si ljudje močno želijo in kaj v resnici potrebujejo. Za vsakega podjetnika je to izjemno pomembna lekcija. O tem velikokrat govori največji slovenski marketinški guru Aleš Lisac. Poglejmo razliko.
Blaž Kos: Nekaj potrebovati, še ne pomeni si to želeti

Blaž Kos: Nekaj potrebovati, še ne pomeni si to želeti (Vir slike: sxc.hu)

Večina ljudi, predvsem v povprečju, si želi na hitro shujšati, priti po najlažji poti do denarja, jesti hitro hrano, imeti čim več partnerjev in podobno. V večini bližnjice. Zato večino podjetjem, ki ponujajo po poti bližnjice to, kar si ljudje v svojem bistvu resnično želijo, posel izjemno dobro cveti. Pri tem je zanimivo le to, da spomin potrošnikov deluje le do naslednjega oglasa s podobno ponudbo vrednosti.

Vsi, ki vsaj malo razmišljamo o spiritu sodobnega potrošništva, pa dobro vemo, da bi ljudje namesto večine takšnih izdelkov, veliko bolj potrebovali na primer dolgoročno spremembo načina prehranjevanja, morali bi se naučiti angažirati svoje talente in zaslužiti na podlagi ustvarjanja dodane vrednosti ter podobno. To je seveda veliko težja pot. Vendar je več kot očitno skoraj nemogoče tržiti na trgu težjo pot, saj trg od nas pričakuje predvsem čim boljše rešitve problemov, ne pa dodatne izzive in naloge.

Veliko podjetnikov, ki se ukvarjamo z lastnim osebnostnim razvojem, duhovnimi vprašanji ipd. naredimo pogosto veliko napako, ker ne upoštevamo tega dejstva. Trg začnemo soditi po sebi in na podlagi povsem napačnih predpostavk.

Ko enkrat stopimo iz povprečja se pogosto srečamo z lastnimi frustracijami, ki izvirajo iz tega, kaj si trg v resnici želi in kaj bi trg potreboval. Začnemo se spraševati, zakaj ni več intelektualnih oddaj, knjig in filmov; zakaj ni bolj zdravih prigrizkov na bencinskih črpalkah ali v restavracijah; zakaj je toliko nasilja in slabih novic po poročilih; zakaj so najbolj brane vsebine na internetu rumene barve ali pornografskega značaja ipd. Odgovor je seveda enostaven, zato ker obstaja za vse to trg. In to velik. Zato velja še enkrat poudariti, da je velika razlika med tem, kaj ljudje resnično potrebujejo in med tem, kaj si resnično želijo. Seveda večino svojega denarja potem zapravijo za to, kar si želijo, majhen del pa za to, kar potrebujejo.

Vir: Blaž Kos

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje