Blaž Kos: Notranji podjetnik je lahko vsak, pravi redko kdo

Malo je ljudi, ki so zares lahko podjetniki, prav vsak pa je lahko notranji podjetnik. Podjetno vedenje se lahko obrestuje vsakemu na vseh področjih življenja, malo pa je ljudi, ki nosijo v sebi potencial odličnega podjetnika.
Blaž Kos: Notranji podjetnik je lahko vsak, pravi redko kdo

Blaž Kos: Notranji podjetnik je lahko vsak, pravi redko kdo (Vir slike: sxc.hu)

O notranjem podjetništvu je bilo napisanega izjemno veliko in na to temo lahko najdemo ogromno diplomskih nalog, teorij, zapisov, izkušenj ipd. Zato pojdimo raje korak dlje. Malo je ljudi, ki so zares lahko podjetniki, prav vsak pa je lahko notranji podjetnik. Podjetno vedenje se lahko obrestuje vsakemu na vseh področjih življenja, malo pa je ljudi, ki nosijo v sebi potencial odličnega podjetnika. Pri tem seveda ni eno boljše ali slabše, ta dejstva so pomembna predvsem zato, da lažje spoznamo sebe in svoje potenciale ter jih tako tudi veliko lažje realiziramo.

Kje je glavna razlika? Notranji podjetnik ima na voljo dane vire in namesto, da jih porabi za ponavljanje obstoječega, mogoče celo nečesa kar ne deluje več, z obstoječimi viri napade novo poslovno priložnost. Vendar za tem tveganjem stoji stabilna organizacija, ki je minimalno ogrožena, če poskus podjetnosti ne uspe. Večja količina virov omogoča tudi hitrejšo in lažjo organizacijo operacije, količina dela pa je bistveno manjša. Notranji podjetnik iz danih resursov ustvari še več. V današnjem svetu je nuja, da je vsak manager tudi notranji podjetnik, seveda pa več kot je zaposlenih s tovrstnim miselnim pristopom, bolj svetlo prihodnost ima verjetno organizacija.

Če je notranji podjetnik lahko vsak, pa to ne velja za podjetnika v pravem pomenu besede. Tako, kot ne mora biti vsak vrhunski športnik, umetnik, manager, učitelj ali kar koli drugega, tudi ne mora biti vsak podjetnik. Vsak ima svoje talente, a talent podjetnika je dan malo ljudem. Zakaj?

Bistvene so štiri razlike:

  • Prva razlika je razumevanje in občutek za delovanja trga.
  • Druga razlika je brutalen odnos do osnovnega koncepta poslovanja. To zajema prodajo, ustrezno zaračunavanje za storitev, obvladovanje stroškov in cenjenje vsakega evra v organizaciji.
  • Tretja razlika zajema stopnjo tveganja, višino pritiska in količino dela.
  • In nenazadnje: Pravi podjetnik nima resursov za varne plače, s katerimi bi pritegnil dobre ljudi. Pravi podjetnik mora znati s svojo vizijo, osebnostjo in karizmo pritegniti najboljše ljudi in jih navdušiti nad potovanjem, da mu začnejo graditi ladjo.

Vir: Blaž Kos

Oznake: , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje