Blaž Kos: Podjetja z največjo verjetnostjo uspeha na trgu

Veliko podjetnikov ni povsem prepričanih, če imajo primerno podjetje za investicijo tveganega kapitala. Dva ključna dejavnika, ki vplivata na verjetnost potencialne investicije sta trg in tim, kljub vsemu pa obstaja še mnogo drugih faktorjev.

V nadaljevanju je kontrolna lista, ki lahko vsakemu podjetniku pomaga pri oceni, kakšne možnosti ima podjetnik za pridobitev tveganega kapitala. Več, kot je kljukic pri bistvenih stvareh, večja je verjetnost. Ko gremo skozi seznam, pa ne smemo nikoli pozabiti na to, da nobeno podjetje ni popolno in eden izmed namenov investicij je, da se z dodatnim denarjem med drugim tudi odpravi šibkosti podjetja. Gre za bistveno bolj razdelano in razširjeno listo z desetimi elementi perspektivnih podjetij.

Kontrolna lista pa ni primerna zgolj za podjetnike, ki iščejo tvegani kapital. Elementi v nadaljevanju so tiste stvari, ki so ključne za podjetniški uspeh – z investitorjem ali brez. S pomočjo liste tako lahko podjetnik identificira močne in šibke strani svojega podjetja in slednje začne čim prej odpravljati. Lista je nastala na podlagi dela z več kot 500 startup podjetij.

Ideja

  • Bolečina/Problem/Potreba
  • Diferenciator
  • Jasnost namena obstoja – poslanstvo
  • Osredotočenost
  • Segmenti kupcev
  • Konkurenca
  • Poslovni načrt
  • Mednarodna orientiranost
  • Dokaz hipoteze vrednosti na podlagi minimalno sprejemljivega produkta

Tehnologija

  • MVP (glej prej) ali prototip in prvi kupci
  • Podjetje ima jasno izpostavljene kompetence
  • Dobavitelji
  • Zaloge
  • Proizvodnji proces
  • Intelektualna lastnina
  • Časovno tempiranje
  • Dolgoročni razvoj

Tim

  • Vizija
  • Strast
  • Odprtost in toleranca
  • Strateško razmišljanje
  • Omejen podjetniški optimizem
  • Vodenje
  • Izkušnje
  • Vsaj en neuspeh
  • Profesionalno vodenje podjetja
  • Mednarodne izkušnje in tujina
  • Tehnološko znanje
  • Osnovna podjetniška logika
  • Napredno podjetniško in poslovno znanje
  • Ego

Operativne kompetence tima

  • Izvršnost
  • Psihološki kapital
  • Marketinški načrt
  • Prodaja
  • Prodajni lijak
  • Reklamacije
  • Načrt pridobivanja kadrov

Podjetniške finance

  • Poslovni model
  • Cenovna strategija
  • Velik in pravi trg
  • Dovolj velika dodana vrednost
  • Finančni načrt
  • Varčnost
  • Razumevanje virov financiranja in lastniškega financiranja
  • Vrednotenje
  • Izhod
  • Donos
  • Skrbni pregled
  • Sporazum o varovanju poslovnih skrivnosti

(Ne)Popolnost

  • Nobeno podjetje ni popolno

Vir: Blaž Kos

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje