Blaž Kos: Podjetja z največjo verjetnostjo uspeha na trgu

Veliko podjetnikov ni povsem prepričanih, če imajo primerno podjetje za investicijo tveganega kapitala. Dva ključna dejavnika, ki vplivata na verjetnost potencialne investicije sta trg in tim, kljub vsemu pa obstaja še mnogo drugih faktorjev.

V nadaljevanju je kontrolna lista, ki lahko vsakemu podjetniku pomaga pri oceni, kakšne možnosti ima podjetnik za pridobitev tveganega kapitala. Več, kot je kljukic pri bistvenih stvareh, večja je verjetnost. Ko gremo skozi seznam, pa ne smemo nikoli pozabiti na to, da nobeno podjetje ni popolno in eden izmed namenov investicij je, da se z dodatnim denarjem med drugim tudi odpravi šibkosti podjetja. Gre za bistveno bolj razdelano in razširjeno listo z desetimi elementi perspektivnih podjetij.

Kontrolna lista pa ni primerna zgolj za podjetnike, ki iščejo tvegani kapital. Elementi v nadaljevanju so tiste stvari, ki so ključne za podjetniški uspeh – z investitorjem ali brez. S pomočjo liste tako lahko podjetnik identificira močne in šibke strani svojega podjetja in slednje začne čim prej odpravljati. Lista je nastala na podlagi dela z več kot 500 startup podjetij.

Ideja

  • Bolečina/Problem/Potreba
  • Diferenciator
  • Jasnost namena obstoja – poslanstvo
  • Osredotočenost
  • Segmenti kupcev
  • Konkurenca
  • Poslovni načrt
  • Mednarodna orientiranost
  • Dokaz hipoteze vrednosti na podlagi minimalno sprejemljivega produkta

Tehnologija

  • MVP (glej prej) ali prototip in prvi kupci
  • Podjetje ima jasno izpostavljene kompetence
  • Dobavitelji
  • Zaloge
  • Proizvodnji proces
  • Intelektualna lastnina
  • Časovno tempiranje
  • Dolgoročni razvoj

Tim

  • Vizija
  • Strast
  • Odprtost in toleranca
  • Strateško razmišljanje
  • Omejen podjetniški optimizem
  • Vodenje
  • Izkušnje
  • Vsaj en neuspeh
  • Profesionalno vodenje podjetja
  • Mednarodne izkušnje in tujina
  • Tehnološko znanje
  • Osnovna podjetniška logika
  • Napredno podjetniško in poslovno znanje
  • Ego

Operativne kompetence tima

  • Izvršnost
  • Psihološki kapital
  • Marketinški načrt
  • Prodaja
  • Prodajni lijak
  • Reklamacije
  • Načrt pridobivanja kadrov

Podjetniške finance

  • Poslovni model
  • Cenovna strategija
  • Velik in pravi trg
  • Dovolj velika dodana vrednost
  • Finančni načrt
  • Varčnost
  • Razumevanje virov financiranja in lastniškega financiranja
  • Vrednotenje
  • Izhod
  • Donos
  • Skrbni pregled
  • Sporazum o varovanju poslovnih skrivnosti

(Ne)Popolnost

  • Nobeno podjetje ni popolno

Vir: Blaž Kos

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje