Blaž Kos: Prodaja brez prodajanja

Avtor Maja Borštnik — 18.01.2013
Komentiraj!
Prodaja ni džungla in ljudi ni potrebno odirati ali se počutiti slabo, ker prodajamo. Živimo v svetu polnem ljudi, ki si zaslužijo najbolje, kar jim lahko daš – čeprav to lahko pomeni, da včasih izgubiš prodajo.
Blaž Kos: Prodaja brez prodajanja

Blaž Kos: Prodaja brez prodajanja (Vir slike: sxc.hu)

Nekaj ključnih lekcij o prodaji:

  • Zaupati morate vase, v storitev/izdelek, ki ga prodajate, ter v stranko, da vaš izdelek resnično potrebuje.
  • Najpomembnejše, kar lahko prodajate, ste vi sami. V poslu ste, ne glede na to, kaj prodajate, in ne glede na to, za koga prodajate – za svoje podjetje ali za podjetje, za katerega delate. Če se stranke ob vas ne počutijo dobro, ne bodo želele poslovati z vami. Ključna beseda pri vsem tem je zaupanje. Prodajanje sebe ne pomeni nič nepoštenega, vendar moramo narediti vse, kar smo obljubili strankam.
  • Lahko poslušate svoje stranke in ugotovite, kakšne so njihove potrebe. Z njimi lahko ravnate pošteno in odkrito. Lahko poskrbite, da vaš izdelek ustreza vsem strogim merilom, ki ste jih postavili. Zadovoljna stranka morda nikoli ne pove nikomur o tem, kako odlična je vaša storitev, nezadovoljna stranka pa pove vsem.
  • Nujno je, da prodajate kakovostne izdelke. Veliko ljudi išče kakovostne izdelke po ugodni ceni. Stremite k temu, da ustrežete vašim strankam in naredite vse, da jih osrečite. Vendar bo pri tem vedno del strank nezadovoljen. Vedno bodo namreč obstajali ljudje, ki preprosto ne morejo najti poti k sreči, ne glede na to, kaj naredite.
  • Zavedati se morate pomembnosti stalnih strank. Uspešen prodajalec ohranja stike s stranko tudi po tem, ko je prodaja že opravljena. Bolje je obdržati stranko kot skleniti prodajo, ki si je stranka ne želi.
  • V tistem trenutku, ko se podjetje osredotoči na kvantiteto, namesto na kakovost, se začne spust navzdol. Prav tako ljudje načeloma ne marajo vsiljivega pristopa.

Če resnično skrbite za svoje stranke, jim prodajate izdelek, v katerega verjamete, prinašate v njihova življenja nekaj vrednega, zato stranke nikoli niso proti vam, vendar jim vi služite.

Vir: Blaž Kos

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice