Blaž Kos: Sporazum o varovanju poslovnih skrivnosti

Poglejte si primer sporazuma o varovanju poslovnih skrivnosti, katerega lahko uporabite, kadar predstavljate svojo idejo in ste skeptični o varnosti le-te. Seveda je smiselno po potrebi sporazum prilagoditi glede na naravo vašega projekta.
3 nasveti za dober poslovni model

3 nasveti za dober poslovni model (Vir slike: sxc.hu)

Stranka 1, Naslov, Kraj, DŠ, MŠ ali EMŠO, ki ga zastopa Zastopnik 1

in

Stranka 2, Naslov, Kraj, DŠ, MŠ ali EMŠO, ki ga zastopa Zastopnik 2

sklepata

SPORAZUM O VAROVANJU POSLOVNIH SKRIVNOSTI

Vabljeni tudi k branju drugih člankov Blaža Kosa!

I.

Ta sporazum določa obveznosti in pravice obeh strank glede varovanja podatkov, ki bodo posredovani Stranki 2 s strani Stranke 1 v sklopu projekta Projekt 1.

II.

Kot zaupni podatek v smislu tega sporazuma se šteje:

  • vsak podatek, ki ga stranka zavestno posreduje drugi stranki v povezavi z izdelavo in predstavitvijo tega projekta;
  • vsak podatek, ki ga ena stranka pridobi od druge stranke v pogovorih, povezanih z izdelavo projekta ali ki ga stranka pridobi s povezavo posameznih podatkov pridobljenih v takšnih pogovorih;
  • vsak podatek, ki ga ena stranka pridobi od druge za potrebe izdelave projekta ali ki ga posamezna stranka posreduje drugi stranki zaradi sodelovanja v tem projektu;
  • vsak poslovni podatek posamezne izmed strank, ki je opredeljen kot poslovna skrivnost ali bi lahko bil opredeljen kot poslovna skrivnost v skladu z ustreznimi določbami zakona o gospodarskih družbah in ki ga stranka pridobi neposredno od druge stranke ali pa tretje osebe.

III.

Kot poslovna skrivnost se ne šteje:

  • podatek, s katerim je stranka razpolagala že pred sklenitvijo tega sporazuma brez obveznosti varovanja poslovne skrivnosti;
  • podatki, ki so stranki javno dosegljivi;
  • lastni podatki, ki ji posamezna stranka da na razpolago javnosti;
  • podatki iz prejšnje točke tega sporazuma, ki jih posamezna stranka naknadno javno objavi in sicer po dnevu takšne javne objave;
  • podatki, za katere posamezna stranka izrecno opredeli, da niso predmet tega sporazuma in da se torej ne štejejo za zaupne podatke;
  • podatki, do katerih pride posamezna stranka s pomočjo dovoljenega poizvedovanja in povezovanja javno znanih ali dostopnih podatkov.

IV.

Vsaka stranka mora:

  • varovati zaupne podatke v skladu s pravili varovanja poslovnih skrivnosti;
  • uporabljati zaupne podatke samo za potrebe izdelave in realizacije projekta;
  • opraviti vse potrebe dejavnosti, da bodo zaupni podatki ostali tajni ter varni pred krajo ali kakršnokoli protipravno odsvojitvijo;
  • preprečiti, da bi se z zaupnimi podatki seznanile nepooblaščene tretje osebe.

V.

Sporazum o varovanju poslovnih skrivnosti velja za posamezne poslovne skrivnosti oz. zaupne podatke od njihovega prejema do preteka 2 let od zaključka projekta.

VI.

Za nespoštovanje tega sporazuma se ne šteje posredovanje kakršnihkoli zaupnih podatkov na zahtevo državnih organov, organov lokalnih skupnosti ali nosilcev javnih pooblastil, ki so posredovani skladno z zakonom.

Ne glede na določbe tega sporazuma je vsaki stranki dovoljeno posredovanje podatkov tretjim osebam na podlagi predhodnega pisnega soglasja druge stranke.

VII.

Pogodbeni stranki bosta morebitne nesporazume, ki bi nastali pri izvrševanju te pogodbe, skušali reševati sporazumno. V kolikor sporazum ne bo mogoč, je za reševanje sporov krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

VIII.

Ta sporazum je sestavljen v dveh (2) enakih izvodih, od katerih vsaka pogodbena stranka prejme po en (1) izvod.

IX.

Ta sporazum je sklenjen in začne veljati z dnem ko ga podpišeta obe stranki.

V Kraj, dne Dan

Podpis Stranke 1

Podpis Stranke 2

Vir: Blaž Kos

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje