Bloganje za majhna podjetja

Avtor Nejc Krumpačnik — 31.08.2010
Komentiraj!
Predstavljajte si, da bi, kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju.
Bloganje za majhna podjetja

Bloganje je zelo pomembno (slika: smallbizbee)

Sedaj pa si predstavljajte, da bi lahko informacije, ki ste jih pridobili, prevedli v natančno to, kar želijo vaši potrošniki, kako si to želijo in kaj bodo konec koncev kupili in, da ne pozabimo, za to tudi plačali. 

Mnoge ugodnosti bloganja

Bloganje je orodje, ki ga podjetja uporabljajo, da bi izbrali dejanske odločitve glede podpore, feedbacka uporabnikom in tržne inteligence. Gre za najpametnejšo potezo, ki jo dandanes uporabljajo podjetja. 

Blogi razširijo zmožnosti podjetij, da operirajo in rastejo. Prav tako pa blogi to komunikacijo z uporabo množičnega marketinga ponesejo na višji nivo, staromoden način enosmernega "dialoga" pa pretvorijo v dvosmerni dialog. Če ta tip marketinškega orodja še niste uporabili v vašem podjetju, bodite prepričani, da ga vaši nasprotniki in konkurenti so. 

Dnevno bloge prebira skoraj 500 milijonov bralcev. Govorimo o nenehnih pogovorih, 24 ur na dan. Del pogovorov se lahko nanaša na vaše podjetje, pa naj gre za pozitivne ali negativne stvari. To vam daje priložnost, da pridobite vpliv in moč, saj lahko slišite, česa potrošniki ne marajo ali kaj jim je še posebej všeč. Na podlagi teh informacij lahko izvedete določene spremembe. 

Nekateri edinstveni izzivi

Naj bo bloganje še tako izvrstno, kljub vsemu je ustvarilo unikaten izziv; kako biti na tekočem z zahtevami? Blogi so odprta vrata. Kadarkoli odpirajo pot do domov potrošnikov in pisarn in ponujajo transparentnost. Če jih boste uporabljali pravilno, vam bodo omogočili pristen in ugleden odkrit način vzdrževanja pravih odnosov. Toda, si lahko predstavljate prave odnose z milijoni ljudi 24 ur na dan? 

Mnogo lastnikov majhnih podjetij se zaveda, kaj lahko blogi dejansko predstavljajo podjetju, a nimajo dovolj mož, da bi tudi na tem področju prevzeli pobudo. Nekateri so odločni in hitro ustvarijo blog. Prav tako hitro pa tudi odnehajo, ko ugotovijo, da blog predstavlja resno mero odgovornosti. 

Velika podjetja so se naučila, da zunanje vire uporabljajo kot prednost. Zunanja opravila kot je bloganje dajejo majhnim podjetjem svobodo, da se koncentrirajo na druga dnevna opravila in preusmerijo svojo pozornost na širitev.

Kaj natančno vas naredi uspešnega blogerja? 

- Pogovorom morate posvečati pozornost

- Širjenje tega, kar pravijo potrošniki 

- Vrednotenje pogovorov

- Konstantno sodelovanje v pogovorih 

- Še bolj poslušajte 

Ko boste postali bolj pozorni na to, kako proces bloganja poteka in kako lahko od njega pridobite, boste postali bolj pozorni tudi na konkurente preko spletnih strani, ki so posvečene bloganju. To vašemu podjetju daje možnost, da nekaj potrošnikov speljete vašim konkurentom, poleg tega pa boste ostali na tekočem glede tega, kdo in kaj vam stoji nasproti. 

Smisel bloganja je v tem, da prispevate pomembne informacije in prisluhnete rezultatom, ki jih pridobite. Ne glede na to ali so rezultati dobri ali slabi, namignili vam bodo, kaj naj bodo vaše naslednje poteze. Toda, gre za nenehen proces, ki lahko postane "pretežak" za lastnika majhnega podjetja. 

Zaradi tega je izjemno pomembno, da se najame specialista, ki bo zbiral in širil informacije ter vam priskrbel prepomemben feedback. Specialisti bodo sledili tudi pogovorom na blogu in poročali, kako le-ti rastejo in kakšni trendi se pojavljajo. 

T.i. blog marketing je postal del jedra vsakega podjetja. Z uporabo blogov bo vaše podjetje postalo (ostalo) vidno, vzpostavili pa boste tudi zaupanje na relaciji med podjetjem in potrošniki, ki ga doslej še niste imeli.

 

Vir: SmallBizBee

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice