Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju.
Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja (Vir slike: Picjumbo)

Sedaj pa si predstavljajte, da bi lahko informacije, ki ste jih pridobili, prevedli v natančno to, kar želijo vaši potrošniki, kako si to želijo in kaj bodo konec koncev kupili in, da ne pozabimo, za to tudi plačali.

Mnoge ugodnosti bloganja

Bloganje je orodje, ki ga podjetja uporabljajo, da bi izbrali dejanske odločitve glede podpore, feedbacka uporabnikom in tržne inteligence. Gre za najpametnejšo potezo, ki jo dandanes uporabljajo podjetja.

Blogi razširijo zmožnosti podjetij, da operirajo in rastejo. Prav tako pa blogi to komunikacijo z uporabo množičnega marketinga ponesejo na višji nivo, staromoden način enosmernega “dialoga” pa pretvorijo v dvosmerni dialog. Če ta tip marketinškega orodja še niste uporabili v vašem podjetju, bodite prepričani, da ga vaši nasprotniki in konkurenti so.

Dnevno bloge prebira preko 700 milijonov bralcev. Govorimo o nenehnih pogovorih, 24 ur na dan. Del pogovorov se lahko nanaša na vaše podjetje, pa naj gre za pozitivne ali negativne stvari. To vam daje priložnost, da pridobite vpliv in moč, saj lahko slišite, česa potrošniki ne marajo ali kaj jim je še posebej všeč. Na podlagi teh informacij lahko izvedete določene spremembe.

blog-marketing

Nekateri edinstveni izzivi

Naj bo bloganje še tako izvrstno, kljub vsemu je ustvarilo unikaten izziv; kako biti na tekočem z zahtevami? Blogi so odprta vrata. Kadarkoli odpirajo pot do potrošnikov, pisarn in ponujajo transparentnost. Če jih boste uporabljali pravilno, vam bodo omogočili pristen in odkrit način vzdrževanja pravih odnosov. Toda, si lahko predstavljate prave odnose z milijoni ljudi 24 ur na dan?

Mnogo lastnikov majhnih podjetij se zaveda, kaj lahko blogi dejansko predstavljajo podjetju, a nimajo dovolj sodelavcev, da bi tudi na tem področju prevzeli pobudo. Nekateri so odločni in hitro ustvarijo blog. Prav tako hitro pa tudi odnehajo, ko ugotovijo, da blog predstavlja resno mero odgovornosti.

Velika podjetja so se naučila, da zunanje vire uporabljajo kot prednost. Zunanja opravila kot je bloganje dajejo majhnim podjetjem svobodo, da se koncentrirajo na druga dnevna opravila in preusmerijo svojo pozornost na širitev.

Kaj natančno vas naredi uspešnega blogerja?

  • Pogovorom morate posvečati pozornost
  • Širjenje tega, kar pravijo potrošniki
  • Vrednotenje pogovorov
  • Konstantno sodelovanje v pogovorih
  • Še bolj poslušajte

Ko boste postali bolj pozorni na to, kako proces bloganja poteka in kako lahko od njega pridobite, boste postali bolj pozorni tudi na konkurente preko spletnih strani, ki so posvečene bloganju. To vašemu podjetju daje možnost, da nekaj potrošnikov speljete vašim konkurentom, poleg tega pa boste ostali na tekočem glede tega, kdo in kaj vam stoji nasproti.

Smisel bloganja je v tem, da prispevate pomembne informacije in prisluhnete rezultatom, ki jih pridobite. Ne glede na to ali so rezultati dobri ali slabi, namignili vam bodo, kaj naj bodo vaše naslednje poteze. Toda, gre za nenehen proces, ki lahko postane “pretežak” za lastnika majhnega podjetja.

Zaradi tega je izjemno pomembno, da se najame specialista, ki bo zbiral in širil informacije ter vam priskrbel prepomemben feedback. Specialisti bodo sledili tudi pogovorom na blogu in poročali, kako le-ti rastejo in kakšni trendi se pojavljajo.

T.i. blog marketing je postal del jedra vsakega podjetja. Z uporabo blogov bo vaše podjetje postalo (ostalo) vidno, vzpostavili pa boste tudi zaupanje na relaciji med podjetjem in potrošniki, ki ga doslej še niste imeli.

Vir: SmallBizBee

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov, je v zadnjih mesecih pogosta debata med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno prodajo. Obeta se bistveno strožji nadzor nad uporabo osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo? Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje