Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju.
Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja (Vir slike: Picjumbo)

Sedaj pa si predstavljajte, da bi lahko informacije, ki ste jih pridobili, prevedli v natančno to, kar želijo vaši potrošniki, kako si to želijo in kaj bodo konec koncev kupili in, da ne pozabimo, za to tudi plačali.

Mnoge ugodnosti bloganja

Bloganje je orodje, ki ga podjetja uporabljajo, da bi izbrali dejanske odločitve glede podpore, feedbacka uporabnikom in tržne inteligence. Gre za najpametnejšo potezo, ki jo dandanes uporabljajo podjetja.

Blogi razširijo zmožnosti podjetij, da operirajo in rastejo. Prav tako pa blogi to komunikacijo z uporabo množičnega marketinga ponesejo na višji nivo, staromoden način enosmernega “dialoga” pa pretvorijo v dvosmerni dialog. Če ta tip marketinškega orodja še niste uporabili v vašem podjetju, bodite prepričani, da ga vaši nasprotniki in konkurenti so.

Dnevno bloge prebira preko 700 milijonov bralcev. Govorimo o nenehnih pogovorih, 24 ur na dan. Del pogovorov se lahko nanaša na vaše podjetje, pa naj gre za pozitivne ali negativne stvari. To vam daje priložnost, da pridobite vpliv in moč, saj lahko slišite, česa potrošniki ne marajo ali kaj jim je še posebej všeč. Na podlagi teh informacij lahko izvedete določene spremembe.

blog-marketing

Nekateri edinstveni izzivi

Naj bo bloganje še tako izvrstno, kljub vsemu je ustvarilo unikaten izziv; kako biti na tekočem z zahtevami? Blogi so odprta vrata. Kadarkoli odpirajo pot do potrošnikov, pisarn in ponujajo transparentnost. Če jih boste uporabljali pravilno, vam bodo omogočili pristen in odkrit način vzdrževanja pravih odnosov. Toda, si lahko predstavljate prave odnose z milijoni ljudi 24 ur na dan?

Mnogo lastnikov majhnih podjetij se zaveda, kaj lahko blogi dejansko predstavljajo podjetju, a nimajo dovolj sodelavcev, da bi tudi na tem področju prevzeli pobudo. Nekateri so odločni in hitro ustvarijo blog. Prav tako hitro pa tudi odnehajo, ko ugotovijo, da blog predstavlja resno mero odgovornosti.

Velika podjetja so se naučila, da zunanje vire uporabljajo kot prednost. Zunanja opravila kot je bloganje dajejo majhnim podjetjem svobodo, da se koncentrirajo na druga dnevna opravila in preusmerijo svojo pozornost na širitev.

Kaj natančno vas naredi uspešnega blogerja?

  • Pogovorom morate posvečati pozornost
  • Širjenje tega, kar pravijo potrošniki
  • Vrednotenje pogovorov
  • Konstantno sodelovanje v pogovorih
  • Še bolj poslušajte

Ko boste postali bolj pozorni na to, kako proces bloganja poteka in kako lahko od njega pridobite, boste postali bolj pozorni tudi na konkurente preko spletnih strani, ki so posvečene bloganju. To vašemu podjetju daje možnost, da nekaj potrošnikov speljete vašim konkurentom, poleg tega pa boste ostali na tekočem glede tega, kdo in kaj vam stoji nasproti.

Smisel bloganja je v tem, da prispevate pomembne informacije in prisluhnete rezultatom, ki jih pridobite. Ne glede na to ali so rezultati dobri ali slabi, namignili vam bodo, kaj naj bodo vaše naslednje poteze. Toda, gre za nenehen proces, ki lahko postane “pretežak” za lastnika majhnega podjetja.

Zaradi tega je izjemno pomembno, da se najame specialista, ki bo zbiral in širil informacije ter vam priskrbel prepomemben feedback. Specialisti bodo sledili tudi pogovorom na blogu in poročali, kako le-ti rastejo in kakšni trendi se pojavljajo.

T.i. blog marketing je postal del jedra vsakega podjetja. Z uporabo blogov bo vaše podjetje postalo (ostalo) vidno, vzpostavili pa boste tudi zaupanje na relaciji med podjetjem in potrošniki, ki ga doslej še niste imeli.

Vir: SmallBizBee

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing je danes bolj pomemben kot kdajkoli prej. Vedno več podjetij vstopa na digitalni trg, zaradi česar se povečuje konkurenca. Zato je razumevanje aktualnih marketinških trendov izjemno pomembno tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Oblikujte prodajni lijak tako, da boste podvojili, potrojili ali celo podeseterili prihodke v vašem podjetju, hkrati pa pridobili več prostega časa, ki ga boste lahko preživeli z družino in prijatelji, namesto da bi se ves čas borili za nove in nove stranke. Preberite več >>

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Lahko rečemo, da je prodajni ali pa marketinški lijak le serija korakov, ki jih morate narediti, da potencialna stranka postane kupec. Ideja prodajnega lijaka temelji na razumevanju, česa si vaše potencialne stranke želijo in česa si pravzaprav vi želite, da naredijo. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje