Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju.
Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja (Vir slike: Picjumbo)

Sedaj pa si predstavljajte, da bi lahko informacije, ki ste jih pridobili, prevedli v natančno to, kar želijo vaši potrošniki, kako si to želijo in kaj bodo konec koncev kupili in, da ne pozabimo, za to tudi plačali.

Mnoge ugodnosti bloganja

Bloganje je orodje, ki ga podjetja uporabljajo, da bi izbrali dejanske odločitve glede podpore, feedbacka uporabnikom in tržne inteligence. Gre za najpametnejšo potezo, ki jo dandanes uporabljajo podjetja.

Blogi razširijo zmožnosti podjetij, da operirajo in rastejo. Prav tako pa blogi to komunikacijo z uporabo množičnega marketinga ponesejo na višji nivo, staromoden način enosmernega “dialoga” pa pretvorijo v dvosmerni dialog. Če ta tip marketinškega orodja še niste uporabili v vašem podjetju, bodite prepričani, da ga vaši nasprotniki in konkurenti so.

Dnevno bloge prebira preko 700 milijonov bralcev. Govorimo o nenehnih pogovorih, 24 ur na dan. Del pogovorov se lahko nanaša na vaše podjetje, pa naj gre za pozitivne ali negativne stvari. To vam daje priložnost, da pridobite vpliv in moč, saj lahko slišite, česa potrošniki ne marajo ali kaj jim je še posebej všeč. Na podlagi teh informacij lahko izvedete določene spremembe.

blog-marketing

Nekateri edinstveni izzivi

Naj bo bloganje še tako izvrstno, kljub vsemu je ustvarilo unikaten izziv; kako biti na tekočem z zahtevami? Blogi so odprta vrata. Kadarkoli odpirajo pot do potrošnikov, pisarn in ponujajo transparentnost. Če jih boste uporabljali pravilno, vam bodo omogočili pristen in odkrit način vzdrževanja pravih odnosov. Toda, si lahko predstavljate prave odnose z milijoni ljudi 24 ur na dan?

Mnogo lastnikov majhnih podjetij se zaveda, kaj lahko blogi dejansko predstavljajo podjetju, a nimajo dovolj sodelavcev, da bi tudi na tem področju prevzeli pobudo. Nekateri so odločni in hitro ustvarijo blog. Prav tako hitro pa tudi odnehajo, ko ugotovijo, da blog predstavlja resno mero odgovornosti.

Velika podjetja so se naučila, da zunanje vire uporabljajo kot prednost. Zunanja opravila kot je bloganje dajejo majhnim podjetjem svobodo, da se koncentrirajo na druga dnevna opravila in preusmerijo svojo pozornost na širitev.

Kaj natančno vas naredi uspešnega blogerja?

  • Pogovorom morate posvečati pozornost
  • Širjenje tega, kar pravijo potrošniki
  • Vrednotenje pogovorov
  • Konstantno sodelovanje v pogovorih
  • Še bolj poslušajte

Ko boste postali bolj pozorni na to, kako proces bloganja poteka in kako lahko od njega pridobite, boste postali bolj pozorni tudi na konkurente preko spletnih strani, ki so posvečene bloganju. To vašemu podjetju daje možnost, da nekaj potrošnikov speljete vašim konkurentom, poleg tega pa boste ostali na tekočem glede tega, kdo in kaj vam stoji nasproti.

Smisel bloganja je v tem, da prispevate pomembne informacije in prisluhnete rezultatom, ki jih pridobite. Ne glede na to ali so rezultati dobri ali slabi, namignili vam bodo, kaj naj bodo vaše naslednje poteze. Toda, gre za nenehen proces, ki lahko postane “pretežak” za lastnika majhnega podjetja.

Zaradi tega je izjemno pomembno, da se najame specialista, ki bo zbiral in širil informacije ter vam priskrbel prepomemben feedback. Specialisti bodo sledili tudi pogovorom na blogu in poročali, kako le-ti rastejo in kakšni trendi se pojavljajo.

T.i. blog marketing je postal del jedra vsakega podjetja. Z uporabo blogov bo vaše podjetje postalo (ostalo) vidno, vzpostavili pa boste tudi zaupanje na relaciji med podjetjem in potrošniki, ki ga doslej še niste imeli.

Vir: SmallBizBee

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>


Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Preberite več >>

Kako bo nova politika varovanja zasebnosti vplivala na trženje

Kako bo nova politika varovanja zasebnosti vplivala na trženje

Na področju varovanja zasebnosti in podatkov se v kratkem obetajo pomembne spremembe. Kako bo nova politika vplivala na trženje? Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov, je v zadnjih mesecih pogosta debata med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno prodajo. Obeta se bistveno strožji nadzor nad uporabo osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Facebook je pred časom umaknil možnost urejanja opisov povezav, ki je bila pred tem na voljo upravljavcem Facebook strani. Zdaj se ta možnost vrača – le za potrjene domene. Preberite več >>

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

V prejšnjem prispevku smo spoznali, kaj je pristajalna stran in kaj moramo vedeti, preden jo oblikujemo. Tokrat vas bomo opremili še z 18 nasveti, da bodo pristajalne strani postale učinkovit vir leadov. Preberite več >>

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Danes smo bolj digitalno povezani kot kdajkoli poprej. V naše digitalne komunikacije, na primer v klepet v okviru Facebook Messengerja, pa vse bolj vstopajo tudi oglaševalci in podjetja. Preberite več >>

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del

Pristajalna stran (angl. landing page) je spletna stran, kamor pride obiskovalec, ko klikne na spletni oglas, povezavo ali drug poziv k akciji. Oblikujemo jih za vsako marketinško akcijo posebej. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje