Blokiranje oglasov na spletnih straneh je v porastu

Avtor Maja Borštnik — 23.08.2015
Komentiraj!
Raziskava, ki so jo opravili pri podjetjih PageFair in Adobe, je pokazala precejšnje povečanje blokiranja oglasov na spletnih straneh. Zgolj letos naj bi zato ponudniki spletnih vsebin utrpeli za več kot 21 milijard dolarjev škode.
Blokiranje oglasov na spletnih straneh je v porastu

Blokiranje oglasov na spletnih straneh je v porastu (Vir slike: Pixabay.com)

Število uporabnikov svetovnega spleta, ki se odločajo za uporabo programske opreme za blokiranje spletnih oglasov, je v zadnjih letih v precejšnjem porastu.

Po letu 2013, ko se je število uporabnikov tovrstne programske opreme povečalo za 70 odstotkov, ter po letu 2014, ko je odstotek narasel še za dodatnih 41 odstotkov, se je številka ustavila pri 198 milijonih rednih uporabnikov spleta. 

To pa je med podjetji - ponudniki spletnih vsebin - poskrbelo za precejšnjo zaskrbljenost. Čeprav gre za "zgolj" 6 odstotkov svetovne spletne populacije, ponudniki spletnih vsebin namreč trpijo ogromno škodo: v letošnjem letu naj bi tako podjetja imela za več kot 21 milijard dolarjev škode, pri PageFair in Adobe pa opozarjajo, da naj bi do konca drugega leta škoda narasla na več kot 41 milijard dolarjev.

Johnny Ryan, vodja pri PageFair, je pojasnil, da se bo hitra rast števila uporabnikov programske opreme za blokiranje spletnih oglasov zagotovo še nadaljevala. Dodal je, da večina ljudi za tovrstne programe izve preko prijateljev ali znancev, mnogi pa informacije na spletu poiščejo kar sami. Predvsem gre za mlade, tehnološko dobro ozaveščene posameznike, med katerimi prevladujejo moški. 

Trenutno se večina programov za blokiranje spletnih oglasov uporablja na osebnih računalnikih, a vse kaže, da se bo podoben trend kmalu nadaljeval tudi na mobilnih napravah. To pa bi lahko pomenilo, da bodo morala podjetja precej spremeniti poslovni model, ki jim je sedaj več let prinašal dobiček. 

Vir: Business Insider

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice