Bo IBM kupil Sun Microsystems?

Nakup bi še dodatno izboljšal položaj IBMa v boju za pridobivanje deleža na trgu podatkovnih centrov in povečal rivalstvo med IBMom in podjetjem HP.
Bo IBM kupil Sun Microsystems?

Gre IBM po nakupih?

IBM je bil v četrtem četrtletju vodilni dobavitelj strežnikov, njegov tržni delež je obsegal 36,3 odstotkov, tesno za njim je bil največji rival HP z 29 odstotki, sledil je Dell z 10,6 odstotki, Sun z 9,3 odstotki in Fujitsu z 4,2 odstotka tržnega deleža. 

Združitev s podjetjem Sun Microsystems bi IBMu omogočila, da postane prvo tehnološko podjetje, ki bo ponujalo strojno in programsko opremo ter storitve. Prav tako bi to bil največji nakup v zgodovini IBMa, saj bi zanj predvidoma odštel 6,5 milijard dolarjev. Do sedaj je njihov največji nakup znašal 2 milijardi dolarjev, opravljen pa je bil v lanskem letu, ko je IBM kupil kanadsko podjetje Cognos.

Analitiki pojasnjujejo, da je poteza IBMa del konsolidacijskega trenda, v katerem Hewlett-Packard Co, IBM in Cisco Systems Inc tekmujejo za nadzor nad podatkovnimi centri korporacij in dobavo visoko zmogljivih računalnikov, ki omogočajo kompleksne korporacijske transakcije in omrežja. Tovrstnih potez naj bi bilo v prihodnosti še več. Možne tarče novih prevzemov pa so podjetja Brocade Communications Systems Inc, Citrix Systems Inc, Blue Coat Systems Inc in Riverbed Technology. 

S strani obeh podjetij zaenkrat ni komentarjev, a je znano, da je podjetje Sun Microsystems že dalj časa tarča podjetij IBM, HP, Dell Inc in Cisco. Poznavalci razlagajo, da podjetje Sun Microsystems v zadnjem času ni poslovalo najbolj uspešno in je v zadnjih mesecih iskalo kupca. Poleg tega, da to pomeni dokaj cenovno ugoden nakup podjetja za IBM, strokovnjaki poudarjajo tudi kompatibilnost podjetij IBM in Sun Microsystems, saj sta se obe podjetji v preteklih letih posvetili preobrazbi in svoj fokus preusmerili iz strojne opreme na programsko opremo in storitve.

 

Vir: Reuters

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje