Bo najnovejši iPhone novi prodajni hit?

Apple je pred kratkim predstavil novi model iPhone, ki ga je označil za najzmogljivejši 4-palčni pametni telefon. iPhone SE je zanimiv tudi na račun cene, je namreč najcenejši Applov pametni telefon, s katerim je želel navdušiti uporabnike iz držav v razvoju. Kako mu uspeva?
Bo najnovejši iPhone novi prodajni hit?

Na Kitajskem je Apple zbral že več kot 3,4 milijona prednaročil za novi model (Vir slike: YouTube9.

Apple z modelom iPhone SE išče pot do novih uporabnikov v državah v razvoju. V mislih naj bi Apple imel predvsem 1,3 milijarde velik indijski trg in največji trg pametnih telefonov na svetu (Kitajska). Koliko prednaročil je podjetje prejelo, Apple ne razkriva, je pa zato televizijska hiša CNBC izvedla lastno analizo.

Na kitajskem trgu je naštela kar 3,4 milijona prednaročil novega modela, pri čemer sta izstopali zlata in rozasta zlata različica (1,2 oziroma 1,3 milijona prednaročil). Analitiki se strinjajo, da gre za dobre številke, niso pa odlične. Količina prednaročil sicer ne pomeni, da so takšno količino tudi dejansko prodali, saj gre dejansko za rezervacije brez kakršnega koli finančnega kritja.

Več članku Apple: iPhone SE je najzmogljivejši 4-palčni pametni telefon

Omenjene informacije (še) ne pomenijo, da bo novi model prava uspešnica na Kitajskem. Sodeč po komentarju nekega kitajskega distributerja, ki je iPhone SE opisal kot telefon brez revolucionarnih novosti, si Apple ne more obetati izjemnega uspeha. »Mislim, da ne bo tako velikega povpraševanja kot pri modelih iPhone 6 in 6S,« je še dodal.

Pri Applu so prepričani, da si z najcenejšim modelom lahko utre pot v države v razvoju. Spomnimo, Apple je že v preteklosti poskusil z nizkocenovnimi telefoni. Prvi in do zdaj edini (če odštejemo iPhone SE) poskus je izvedel z iPhone 5C, ki ga je oblekel v plastiko, in se želel usmeriti na trge, kjer do takrat ni bil najbolje zasidran (vse od Kitajske, Brazilije, Indije, Rusije in drugih). Že dobro leto pozneje pa je postalo jasno, da barviti model ni dosegel svojega namena. Sredi lanskega leta se je tako ustavilo pošiljanje iPhone 5C-jev iz Applovih kitajskih delavnic.

Pravi preizkusi za podjetje se bo začelo z zadnjim dnem marca, ko se bo prodaja novinca začela v določenih predelih Azije, Evrope in Severne Amerike. V prihajajočih tednih bo Apple nov model ponudil tudi v drugih državah.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla. Preberite več >>


Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Pred kratkim je zaživela interaktivna turistična aplikacija TravelAR Slovenia, ki oglede zgodovinskih znamenitosti združuje s tehnologijo obogatene resničnosti. Preberite več >>

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Tehnologija veriženja blokov je v zadnjem času izjemno priljubljena. Če je še vedno ne razumete popolnoma, vam lahko pomaga Don Tapscott. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje