Bo podjetje Dell ponovno v zasebni lasti?

Michael Dell, trenutni vodja uprave v podjetju Dell in lastnik 14 odstotkov tega istega podjetja, je oznanil, da želi odkupiti še preostanek delnic in tako podjetje spet narediti zasebno. Ostali delničarji so se že odzvali.
Bo podjetje Dell ponovno v zasebni lasti?

Bo podjetje Dell ponovno v zasebni lasti? (Vir slike: sxc.hu)

Michael Dell se je že kot otrok zanimal za tehniko, njegova starša pravita, da je razstavil svoj prvi računalnik, ker ga je zanimalo, kako deluje. Zanimivo je, da je kot srednješolec na letni ravni s prodajanjem naročnin na različne revije zaslužil več kot njegov profesor ekonomije. Leta 1984 je ustanovil podjetje PC’s Limited, ki se je ukvarjalo s prodajo dodatkov in komponent za računalnike. Podjetje je do maja istega leta prodalo za vsaj 50 tisoč dolarjev svojih izdelkov, nato pa se je preimenovalo v Dell Computer Corporation in svoje prostore preselilo v severni Austin. Prav tako so zaposlili nekaj novih ljudi.

Pri 24. letih je prejel nagrado Enterpreneur of the year, pri 27. pa je postal najmlajši lastnik katerega koli podjetja, ki se je do takrat uvrstilo na seznam Top 500 corporations, ki ga je sestavil Fortune’s Magazine. Danes je podjetje 44. po vrsti na tem istem seznamu, vendar pa vse le ni bilo vedno tako gladko.

Leta 2004 je Michael Dell odstopil s položaja direktorja podjetja Dell in ga odstopil Levinu Rollinsu. Podjetje je pod Rollinsovo kontrolo začelo izgubljati pomembne vezi z Microsoftom in Intelom, ki sta bila v prvi vrsti zaslužna za Dellovo nadvlado na trgu prenosnih računalnikov.

Na željo uprave podjetja pa se je Michael Dell zopet vrnil na položaj direktorja leta 2007, kjer je ostal vse do danes, sedaj pa ima še višje cilje, in sicer pokupiti celoten delež podjetja in ga vrniti v zasebne roke, kar bi pomenilo umik delnic podjetja z borze. Strokovnjaki menijo, da je Michael trdno prepričan v svoj podjetniški pohod. Dell bi za nakup potreboval finančno pomoč. V igri so štiri velike banke, Credit Suisse Group, Royal Bank of Canada, Barclays in Bank of America, ponujena odkupna vrednost za delnico pa naj bi se gibala med 13,50 in 14 dolarji.

Vir: Finance

Podjetje Dell je samo s pomočjo Twitterja zaslužilo več milijonov dolarjev. Preberite več o tem: Zakaj bi morali podjetniki uporabljati Twitter? >>

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje