Bo s pomočjo TravelStarterja v Robidišču zaživel Mini Eco-Spa?

Na spletni crowdfunding platformi TravelStarter, ki je pred nekaj meseci nastala izpod rok slovenskih snovalcev, sta z zbiranjem denarnih sredstev za zagon svoje poslovne ideje Mini Eco-Spa pričela turistična ponudnika Staša Mesec in Simon Škvor.
Bo s pomočjo TravelStarterja v Robidišču zaživel Mini Eco-Spa?

Bo s pomočjo TravelStarterja v Robidišču zaživel Mini Eco-Spa? (Vir slike: TravelStarter)

Pred osmimi leti sta Staša Mesec in Simon Škvor naletela na odlično poslovno priložnost in jo tudi zagrabila: v osrčju Julijskih alp, v neposredni bližini doline reke Soče in Triglavskega narodnega parka, so kmalu za tem oživele idilične počitniške sobice za goste, zgrajene iz naravnih materialov.

Posel je zacvetel, saj tuji in tudi domači turisti znajo ceniti dobro opravljeno delo Staše in Simona, pa tudi čudovito naravo, ki jih obdaja, in jim omogoča aktivno preživljanje počitnic: uživajo lahko v pohajkovanju po hribih, kolesarjenju, vodnih športih, zgodovinskih ogledih, jadralnem padalstvu, gastronomiji, muharjenji ipd. Na leto Staša in Simon v svojih sobicah za goste zabeležita preko 500 nočitev, predvsem gre za turiste v najvišji (poletni) sezoni. 

Podprite projekt na povezavi >>

Ker je turizem pomemben vir njunega zaslužka, venomer iščeta načine, kako izboljšati svojo ponudbo. Odločila sta se, da zato v pred kratkim obnovljeni kleti odpreta Mini Eco-Spa, ki bo skupaj z večjim prostorom za sprostitvijo privabil nove goste. Savna, ki bo sestavni del nove ponudbe, bo namreč gostom omogočala, da se pogrejejo tudi v mrzlih in deževnih dneh, hkrati pa bo v počitniške hišice vgrajena tudi centralna napeljava, ki bo omogočala ogrevanje ostalih prostorov, saj zaradi pomanjkljivega ogrevalnega sistema oddaja počitniških sobic v zimskem času do sedaj ni bila mogoča. 

Za izvedbo projekta, ki je trenutno še v fazi načrtovanja, pa Staša in Simon potrebujeta vašo pomoč. Na crowdfunding platformi TravelStarter namreč iščeta 14.300 dolarjev denarnih sredstev, potrebnih za popravilo sten in električne ter vodne napeljave, vgradnjo centralnega ogrevanja, nakup savne in kopalniške opreme ter opreme za sprostitveni prostor. Časa za zbiranje sredstev imata še več kot 6 tednov, do sedaj pa sta zbrala že preko 2.100 dolarjev.

Podprite projekt na povezavi >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje