Bodite ponosni na svoje lastne dosežke in ne na dobro ime institucije

Nekdaj je povezovanje imena s prestižno korporacijo in njeno blagovno znamko delalo čudeže za posameznikovo kariero. Posamezniki in ostala podjetja so uspeh prestižne blagovne znamke povezovala s posamezniki v podjetju. Do danes pa so se stvari že malce spremenile.

V kolikor boste svoje ime želeli povezovati s prestižno univerzo, s članstvom v prestižnem klubu ali uspešni korporaciji – učinek ne bo več isti. Morda bo tovrstno povezovanje za vas celo slabše.

Nikar se ne poizkušajte preveč povezovati z dobrim imenom korporacije v kateri ste delali ali univerze na kateri ste študirali, raje izpostavljajte vaše dosežke – kaj ste dejansko naredili?

Zakaj prestiž velja manj kot lastni dosežki:

1. Tudi prestižna podjetja so se znašla v škripcih.

Finančna kriza je prizadela tudi nekatera najbolj prestižna podjetja. Na primer: posamezniki se ne morejo več ponašati s tem, da so delali pri General Motors.

2. Socialna omrežja izpostavljajo posameznike.

Vedno bolj priljubljeni Twitter, Facebook, LinkedIn in ostala socialna omrežja omogočajo ločevanje med posamezniki in korporacijo v okviru katere le-ti delujejo.

3. Danes imamo nova orodja, s katerimi lahko natančno ocenimo posameznikove sposobnosti.

Danes se znanstveniki in inženirji udeležujejo različnih tekmovanj in se ne zanašajo več na diplomo ali doktorat.

Vir: blogs.hbr.org

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje