Bodite ponosni na svoje lastne dosežke in ne na dobro ime institucije

Avtor Saba Resnik — 16.05.2012
Komentiraj!
Nekdaj je povezovanje imena s prestižno korporacijo in njeno blagovno znamko delalo čudeže za posameznikovo kariero. Posamezniki in ostala podjetja so uspeh prestižne blagovne znamke povezovala s posamezniki v podjetju. Do danes pa so se stvari že malce spremenile.
Bodite ponosni na svoje lastne dosežke in ne na dobro ime institucije

Bodite ponosni na svoje dosežke in ne na dobro ime institucije. (Vir slike: sxc.hu)

V kolikor boste svoje ime želeli povezovati s prestižno univerzo, s članstvom v prestižnem klubu ali uspešni korporaciji – učinek ne bo več isti. Morda bo tovrstno povezovanje za vas celo slabše.

Nikar se ne poizkušajte preveč povezovati z dobrim imenom korporacije v kateri ste delali ali univerze na kateri ste študirali, raje izpostavljajte vaše dosežke – kaj ste dejansko naredili?

Zakaj prestiž velja manj kot lastni dosežki:

1. Tudi prestižna podjetja so se znašla v škripcih.

Finančna kriza je prizadela tudi nekatera najbolj prestižna podjetja. Na primer: posamezniki se ne morejo več ponašati s tem, da so delali pri General Motors.

2. Socialna omrežja izpostavljajo posameznike.

Vedno bolj priljubljeni Twitter, Facebook, LinkedIn in ostala socialna omrežja omogočajo ločevanje med posamezniki in korporacijo v okviru katere le-ti delujejo.

3. Danes imamo nova orodja, s katerimi lahko natančno ocenimo posameznikove sposobnosti.

Danes se znanstveniki in inženirji udeležujejo različnih tekmovanj in se ne zanašajo več na diplomo ali doktorat.

Vir: blogs.hbr.org

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!