Bodite ponosni na svoje lastne dosežke in ne na dobro ime institucije

Nekdaj je povezovanje imena s prestižno korporacijo in njeno blagovno znamko delalo čudeže za posameznikovo kariero. Posamezniki in ostala podjetja so uspeh prestižne blagovne znamke povezovala s posamezniki v podjetju. Do danes pa so se stvari že malce spremenile.

V kolikor boste svoje ime želeli povezovati s prestižno univerzo, s članstvom v prestižnem klubu ali uspešni korporaciji – učinek ne bo več isti. Morda bo tovrstno povezovanje za vas celo slabše.

Nikar se ne poizkušajte preveč povezovati z dobrim imenom korporacije v kateri ste delali ali univerze na kateri ste študirali, raje izpostavljajte vaše dosežke – kaj ste dejansko naredili?

Zakaj prestiž velja manj kot lastni dosežki:

1. Tudi prestižna podjetja so se znašla v škripcih.

Finančna kriza je prizadela tudi nekatera najbolj prestižna podjetja. Na primer: posamezniki se ne morejo več ponašati s tem, da so delali pri General Motors.

2. Socialna omrežja izpostavljajo posameznike.

Vedno bolj priljubljeni Twitter, Facebook, LinkedIn in ostala socialna omrežja omogočajo ločevanje med posamezniki in korporacijo v okviru katere le-ti delujejo.

3. Danes imamo nova orodja, s katerimi lahko natančno ocenimo posameznikove sposobnosti.

Danes se znanstveniki in inženirji udeležujejo različnih tekmovanj in se ne zanašajo več na diplomo ali doktorat.

Vir: blogs.hbr.org

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje