Bodite ponosni na svoje lastne dosežke in ne na dobro ime institucije

Avtor — 16.05.2012
Nekdaj je povezovanje imena s prestižno korporacijo in njeno blagovno znamko delalo čudeže za posameznikovo kariero. Posamezniki in ostala podjetja so uspeh prestižne blagovne znamke povezovala s posamezniki v podjetju. Do danes pa so se stvari že malce spremenile.

V kolikor boste svoje ime želeli povezovati s prestižno univerzo, s članstvom v prestižnem klubu ali uspešni korporaciji – učinek ne bo več isti. Morda bo tovrstno povezovanje za vas celo slabše.

Nikar se ne poizkušajte preveč povezovati z dobrim imenom korporacije v kateri ste delali ali univerze na kateri ste študirali, raje izpostavljajte vaše dosežke – kaj ste dejansko naredili?

Zakaj prestiž velja manj kot lastni dosežki:

1. Tudi prestižna podjetja so se znašla v škripcih.

Finančna kriza je prizadela tudi nekatera najbolj prestižna podjetja. Na primer: posamezniki se ne morejo več ponašati s tem, da so delali pri General Motors.

2. Socialna omrežja izpostavljajo posameznike.

Vedno bolj priljubljeni Twitter, Facebook, LinkedIn in ostala socialna omrežja omogočajo ločevanje med posamezniki in korporacijo v okviru katere le-ti delujejo.

3. Danes imamo nova orodja, s katerimi lahko natančno ocenimo posameznikove sposobnosti.

Danes se znanstveniki in inženirji udeležujejo različnih tekmovanj in se ne zanašajo več na diplomo ali doktorat.

Vir: blogs.hbr.org

Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje