Bodite prepričljivejši pri telefonski prodaji

Pripravite se na telefonski klic - zapišite si glavne cilje pogovora in morebitna vprašanja ter vadite vaš ton in barvo glasu. Ko ste na telefonski liniji s potencialno stranko, vodite pogovor tako, da bo stranka v središču pozornosti in osrednja tema pogovora.
Bodite prepričljivejši pri telefonski prodaji

Bodite prepričljivejši pri telefonski prodaji (slika: sxc.hu).

Ali smo preko telefona lahko bolj prepričljivi in na ta način prodamo več?

Prodaja preko telefona je bolj zapletena kot tista v živo. Če boste telefonski pogovor vodili tako kot bi to storili v živo, imate več možnosti za pozitiven izid. Uporabljate lahko tudi napredno tehnologijo in z video klicem personalizirate vaše klice.

Ne glede na to, ali pokličete na stotine potencialnih strank ali opravite zgolj en pomemben telefonski klic na dan – vedno veljajo ista pravila:

  • Bodite vljudni in prijazni.
  • Vprašajte sogovornika, če ima čas za pogovor.
  • Naučite se pravilno izgovarjati sogovornikovo ime.
  • Ne hitite – sogovorniku dajte možnost, da izrazi svoje mnenje.
  • Svojim zaposlenim razložite, da bistvo telefonskih pogovorov niso njihove besede ali cilji podjetja, temveč je glavni cilj spoznati in ustreči stranki.
  • Bodite fleksibilni – imejte pripravljen urnik in okvirne teme, vendar bodite pripravljeni na željo stranke pogovor preusmeriti drugam.
  • Pripravljena imejte ključna vprašanja, nato pa postopoma prehajate v globino problema sogovornika – na tak način boste dobili sliko, s kom se pogovarjate, kakšne so njegove želje in kakšni so njegovi strahovi in problemi.
  • Vadite pogovor pred prvim klicem in uporabljajte mimiko rok, kot če bi se z nekom pogovarjali v živo. Na tak način bo vaš govor bolj dinamičen.
  • Nadzorujte glasnost in poudarjanje besed.
  • Pred vsako pomembno informacijo naredite kratek premor.
  • Prosite prijatelja, naj z vami vadi pogovor. Dialog posnemite, ga analizirajte ter popravite napake.
  • Nikar ne bodite obupani. Ne stisnite sogovornika v kot. Vedno se lahko dogovorite za naslednji termin, ali pa si zabeležite elektronsko pošto in naknadno pošljete dodatne informacije in primerno ponudbo.
  • Najavite se. Stranki predhodno pišite preko elektronske pošte in jo seznanite s tem kdo ste, kaj prodajate in kdaj boste poklicali.
  • Pripravite se na morebitna vprašanja – naj vas stranke ne presenetijo.
  • Nasmeh se preko telefona ne vidi, se pa sliši, zato ne pozabite nanj.
  • Nikar ne začnite telefonskega pogovora s frazami, kot je: “Kakšno je pa danes vreme pri vas?” Takšna vprašanja so izguba dragocenega časa.

Vir: Businessweek.com.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje