Bodite prepričljivejši pri telefonski prodaji

Avtor Saba Resnik — 08.06.2011
Komentiraj!
Pripravite se na telefonski klic - zapišite si glavne cilje pogovora in morebitna vprašanja ter vadite vaš ton in barvo glasu. Ko ste na telefonski liniji s potencialno stranko, vodite pogovor tako, da bo stranka v središču pozornosti in osrednja tema pogovora.
Bodite prepričljivejši pri telefonski prodaji

Bodite prepričljivejši pri telefonski prodaji (slika: sxc.hu).

Ali smo preko telefona lahko bolj prepričljivi in na ta način prodamo več?

Prodaja preko telefona je bolj zapletena kot tista v živo. Če boste telefonski pogovor vodili tako kot bi to storili v živo, imate več možnosti za pozitiven izid. Uporabljate lahko tudi napredno tehnologijo in z video klicem personalizirate vaše klice.

Ne glede na to, ali pokličete na stotine potencialnih strank ali opravite zgolj en pomemben telefonski klic na dan - vedno veljajo ista pravila:

  • Bodite vljudni in prijazni.
  • Vprašajte sogovornika, če ima čas za pogovor.
  • Naučite se pravilno izgovarjati sogovornikovo ime.
  • Ne hitite - sogovorniku dajte možnost, da izrazi svoje mnenje.
  • Svojim zaposlenim razložite, da bistvo telefonskih pogovorov niso njihove besede ali cilji podjetja, temveč je glavni cilj spoznati in ustreči stranki.
  • Bodite fleksibilni - imejte pripravljen urnik in okvirne teme, vendar bodite pripravljeni na željo stranke pogovor preusmeriti drugam.
  • Pripravljena imejte ključna vprašanja, nato pa postopoma prehajate v globino problema sogovornika - na tak način boste dobili sliko, s kom se pogovarjate, kakšne so njegove želje in kakšni so njegovi strahovi in problemi.
  • Vadite pogovor pred prvim klicem in uporabljajte mimiko rok, kot če bi se z nekom pogovarjali v živo. Na tak način bo vaš govor bolj dinamičen.
  • Nadzorujte glasnost in poudarjanje besed.
  • Pred vsako pomembno informacijo naredite kratek premor.
  • Prosite prijatelja, naj z vami vadi pogovor. Dialog posnemite, ga analizirajte ter popravite napake.
  • Nikar ne bodite obupani. Ne stisnite sogovornika v kot. Vedno se lahko dogovorite za naslednji termin, ali pa si zabeležite elektronsko pošto in naknadno pošljete dodatne informacije in primerno ponudbo.
  • Najavite se. Stranki predhodno pišite preko elektronske pošte in jo seznanite s tem kdo ste, kaj prodajate in kdaj boste poklicali.
  • Pripravite se na morebitna vprašanja - naj vas stranke ne presenetijo.
  • Nasmeh se preko telefona ne vidi, se pa sliši, zato ne pozabite nanj.
  • Nikar ne začnite telefonskega pogovora s frazami, kot je: "Kakšno je pa danes vreme pri vas?" Takšna vprašanja so izguba dragocenega časa.

Vir: Businessweek.com.

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!