Bodite prepričljivejši pri telefonski prodaji

Pripravite se na telefonski klic - zapišite si glavne cilje pogovora in morebitna vprašanja ter vadite vaš ton in barvo glasu. Ko ste na telefonski liniji s potencialno stranko, vodite pogovor tako, da bo stranka v središču pozornosti in osrednja tema pogovora.
Bodite prepričljivejši pri telefonski prodaji

Bodite prepričljivejši pri telefonski prodaji (slika: sxc.hu).

Ali smo preko telefona lahko bolj prepričljivi in na ta način prodamo več?

Prodaja preko telefona je bolj zapletena kot tista v živo. Če boste telefonski pogovor vodili tako kot bi to storili v živo, imate več možnosti za pozitiven izid. Uporabljate lahko tudi napredno tehnologijo in z video klicem personalizirate vaše klice.

Ne glede na to, ali pokličete na stotine potencialnih strank ali opravite zgolj en pomemben telefonski klic na dan – vedno veljajo ista pravila:

  • Bodite vljudni in prijazni.
  • Vprašajte sogovornika, če ima čas za pogovor.
  • Naučite se pravilno izgovarjati sogovornikovo ime.
  • Ne hitite – sogovorniku dajte možnost, da izrazi svoje mnenje.
  • Svojim zaposlenim razložite, da bistvo telefonskih pogovorov niso njihove besede ali cilji podjetja, temveč je glavni cilj spoznati in ustreči stranki.
  • Bodite fleksibilni – imejte pripravljen urnik in okvirne teme, vendar bodite pripravljeni na željo stranke pogovor preusmeriti drugam.
  • Pripravljena imejte ključna vprašanja, nato pa postopoma prehajate v globino problema sogovornika – na tak način boste dobili sliko, s kom se pogovarjate, kakšne so njegove želje in kakšni so njegovi strahovi in problemi.
  • Vadite pogovor pred prvim klicem in uporabljajte mimiko rok, kot če bi se z nekom pogovarjali v živo. Na tak način bo vaš govor bolj dinamičen.
  • Nadzorujte glasnost in poudarjanje besed.
  • Pred vsako pomembno informacijo naredite kratek premor.
  • Prosite prijatelja, naj z vami vadi pogovor. Dialog posnemite, ga analizirajte ter popravite napake.
  • Nikar ne bodite obupani. Ne stisnite sogovornika v kot. Vedno se lahko dogovorite za naslednji termin, ali pa si zabeležite elektronsko pošto in naknadno pošljete dodatne informacije in primerno ponudbo.
  • Najavite se. Stranki predhodno pišite preko elektronske pošte in jo seznanite s tem kdo ste, kaj prodajate in kdaj boste poklicali.
  • Pripravite se na morebitna vprašanja – naj vas stranke ne presenetijo.
  • Nasmeh se preko telefona ne vidi, se pa sliši, zato ne pozabite nanj.
  • Nikar ne začnite telefonskega pogovora s frazami, kot je: “Kakšno je pa danes vreme pri vas?” Takšna vprašanja so izguba dragocenega časa.

Vir: Businessweek.com.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje