Bodite strog šef, vendar ne tečnoba!

Želite, da vaši zaposleni dajo kar največ od sebe? Seveda! Vendar pazite na tanko mejo med strogim šefom z visokimi pričakovanji in šefom, ki od svojih zaposlenih pričakuje nemogoče. Predstavljamo vam štiri pravila, da ne boste prečkali te meje.
Bodite strog šef, vendar ne tečnoba!

Bodite strog šef, vendar ne tečnoba! (Vir slike: sxc.hu)

1. Cenite tudi drugačen način dela.

Bodite jasni kakšne rezultate pričakujete, vendar nikar ne delajte problemov, če imajo vaši zaposleni drugačen način dela. Če so učinkoviti, jim dajte proste roke, da sami poiščejo oz. uporabijo svoj način dela.

Ko vodja od svoje ekipe zahteva, da se delo opravi na določen način in nič drugače – takrat je vodja nerazumen, z drugimi besedami tečnoba.

2. Naj imajo vaši zaposleni občutek, da so nepogrešljivi.

Vodenje ni za strahopetce. Kot vodja morate dati svojim zaposlenim razlog, da jim ne bo vseeno. Naj bo jasno, zakaj podjetje sploh obstaja, zakaj se vsi trudite in kakšna je vizija podjetja. Naj bo poslovanje podjetja kar se da transparentno, na tak način bodo zaposleni imeli občutek, da jim zaupate.

3. Prepoznati morate dobro opravljeno delo.

V kolikor postavite pravila in cilje glede dela, tega nikar ne spreminjajte. Vaša pričakovanja glede opravljenih nalog morajo biti jasno podana v priročnikih za zaposlene, v opisu delovnega mesta ter v materialih za treninge in izobraževanja.

Redno preverjajte ali so zastavljeni cilji doseženi in če se dela v skladu s pričakovanji ter nagradite dosežene ali celo presežene rezultate. Nagrada je lahko zgolj pohvala pred celotno ekipo ali manjša ugodnost.

4. Spoštujte vaše zaposlene.

Ne glede na to, kako zahtevni ste, vedno morate vaše zaposlene spoštovati. Izognite se vpitju in žalitvam. Eksplozivno in nepremišljeno obnašanje slabo vpliva na produktivnost in pripomore k izgubi najboljših zaposlenih.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje