Bodite strog šef, vendar ne tečnoba!

Želite, da vaši zaposleni dajo kar največ od sebe? Seveda! Vendar pazite na tanko mejo med strogim šefom z visokimi pričakovanji in šefom, ki od svojih zaposlenih pričakuje nemogoče. Predstavljamo vam štiri pravila, da ne boste prečkali te meje.
Bodite strog šef, vendar ne tečnoba!

Bodite strog šef, vendar ne tečnoba! (Vir slike: sxc.hu)

1. Cenite tudi drugačen način dela.

Bodite jasni kakšne rezultate pričakujete, vendar nikar ne delajte problemov, če imajo vaši zaposleni drugačen način dela. Če so učinkoviti, jim dajte proste roke, da sami poiščejo oz. uporabijo svoj način dela.

Ko vodja od svoje ekipe zahteva, da se delo opravi na določen način in nič drugače – takrat je vodja nerazumen, z drugimi besedami tečnoba.

2. Naj imajo vaši zaposleni občutek, da so nepogrešljivi.

Vodenje ni za strahopetce. Kot vodja morate dati svojim zaposlenim razlog, da jim ne bo vseeno. Naj bo jasno, zakaj podjetje sploh obstaja, zakaj se vsi trudite in kakšna je vizija podjetja. Naj bo poslovanje podjetja kar se da transparentno, na tak način bodo zaposleni imeli občutek, da jim zaupate.

3. Prepoznati morate dobro opravljeno delo.

V kolikor postavite pravila in cilje glede dela, tega nikar ne spreminjajte. Vaša pričakovanja glede opravljenih nalog morajo biti jasno podana v priročnikih za zaposlene, v opisu delovnega mesta ter v materialih za treninge in izobraževanja.

Redno preverjajte ali so zastavljeni cilji doseženi in če se dela v skladu s pričakovanji ter nagradite dosežene ali celo presežene rezultate. Nagrada je lahko zgolj pohvala pred celotno ekipo ali manjša ugodnost.

4. Spoštujte vaše zaposlene.

Ne glede na to, kako zahtevni ste, vedno morate vaše zaposlene spoštovati. Izognite se vpitju in žalitvam. Eksplozivno in nepremišljeno obnašanje slabo vpliva na produktivnost in pripomore k izgubi najboljših zaposlenih.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje