Bojkot Amazona dobiva nove dimenzije

Leta 1994 ustanovljeno podjetje Amazon si je počasi, a vztrajno vtrlo pot med najuspešnejša podjetja na svetu. Toda vse kaže, da se bo umazana politika poslovanja, ki jo vodi Jeff Bezos, sedaj podjetju maščevala.
Bojkot Amazona dobiva nove dimenzije

Bojkot Amazona dobiva nove dimenzije

Čedalje hitreje namreč narašča število potrošnikov, ki so se že pridružili akciji, objavljeni na spletnem naslovu AmazonAnonymous.orgV njej avtorji potrošnike pozivajo k bojkotu podjetja Jeffa Bezosa vse do tedaj, dokler ne bo prenehalo z izvajanjem umazane politike poslovanja, ki vključuje prenizko plačevanje delavcev, varčevanje na davkih ter uničevanje neodvisnih knjižnih založnikov. Do sedaj se je bojkotu pridružilo že preko 85.000 potrošnikov, ki so svojih 5,5 milijona britanskih funtov raje zapravili drugje.

Bex Hay, soustanoviteljica projekta AmazonAnonymous.org, ob velikem uspehu ni mogla skrivati navdušenja: “Presenečeni smo nad odzivom in podporo vseh sedaj že nekdanjih Amazonovih kupcev ter številnih malih podjetnikov, ki jim Amazon z umazano igro predstavlja prehud zalogaj.” Upa, da bo njihova akcija vsaj nekoliko prispevala k povečanju bornega zneska, za katerega delajo Bezosovi zaposleni, ter da bo podjetje vendarle poskrbelo za plačilo davkov. 

Prisluhnite uspešni zgodbi Goat mug >>

Vrednost delnic Amazona v letu 2014 močno upadla

Vsesplošni bojkot pa ni edina težava, s katero se trenutno sooča Amazon. Pri spletni reviji BusinessInsider.com so že pred mesecem dni ugotavljali, da investitorji morda ne bi več smeli biti tako optimistični glede nakupovanja delnic Bezosovega podjetja. Kljub visoki prodaji dobiček podjetja namreč iz leta v leto upada: če je iz leta 2007 do leta 2013 prodaja zrastla iz 14,8 milijarde dolarjev na 74,45 milijarde dolarjev, pa je letni dobiček v enakem obdobju iz 436 milijonov dolarjev upadel na 273 milijonov dolarjev.

Morda prav v znižanju dobička tiči razlog, da je vrednost delnic od januarja do decembra 2014 upadla za nepredstavljivih 25,8 odstotka. Še ena izmed možnosti je, da so se investitorji preprosto naveličali Bezosovih poslovnih eksperimentov, ki se enkrat obnesejo, drugič ne. 

Sodelovanje z Amazonom prekinil tudi Kickstarter

A kot kaže težavam Amazona še ni videti konca. Priznana platforma za množično financiranje Kickstarter je sporočila, da bo globalni plačilni sistem podjetja Amazon zamenjala s plačilnim sistemom startupa Stripe, ki ga že uporabljajo podjetja kot so Twitter, Facebook in Apple. Za spremembo so se odločili kmalu po tem, ko je Amazon ukinil možnost fleksibilnega plačevanja, ki je podjetjem omogočal poslovanje na način, ki bi si ga izbrali sami.

Pri Amazonu poteze Kickstarterja niso želeli komentirati, zagotovo pa bodo na precejšnji izgubi, saj so s Kickstarterjem sodelovali od njegove ustanovitve leta 2009 dalje. 

Vir: AmazonAnonymous.org, NewRepublic.com in Reuters.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje