Bolgarska podpora inovativnim slovenskim startupom

Ekipa slovenske Doctrine je napredovala v finalni izbor za investicijo bolgarskega pospeševalnika LAUNCHub. Sklad semenske podpore investira do 200 tisoč evrov v najbolj perspektivne podjetniške ideje s področja digitalnih tehnologij v južni in vzhodni Evropi.
Bolgarska podpora inovativnim slovenskim startupom

Bolgarska podpora inovativnim slovenskim start-upom (Vir fotografije: arhiv podjetja Edgar)

Uspeh Doctrine leži v dejstvu, da se je v trenutni finalni izbor bolgarskega sklada tveganega kapitala uvrstila kot edini slovenski startup in se bo konec tedna v Sofiji skupaj s še 11 podjetij iz devet drugih držav, na t.i. “Long Weekend Eventu” potegovala za 200 tisoč evrov vredno investicijo.

Prenos znanja med farmacevtskimi podjetij in lekarnami

Doctrina, za katero stojita Jure Pučko in Tomaž Erjavec, predstavlja spletni portal za izobraževanje zaposlenih v lekarnah, esenca startupa pa tako leži v prenosu znanja med farmacevtskimi podjetij in lekarnami. S spletnim portalom Doctrina se farmacevtskim podjetjem tako ponuja možnost, da na enem mestu vrhunsko izobrazijo ključne osebe, katerih naloga je učinkovita prodaja njihovih izdelkov. 

Kot zanimivost lahko povemo, da je v podjetje že bila izvedena investicija v vrednosti 50 tisoč evrov, s strani slovenskega trgovca z zdravili Salus, v zameno pa je slednji prejel 30-odstotni lastniški delež.

Uspeh slovenskih startupov pri pridobivanju investicij s strani Bolgarov

Naj spomnimo, da je tovrstno investicijo že januarja pridobilo tudi mlado slovensko podjetje Modra Jagoda (člani ekipe na sliki desno), namenjeno delavcem iz sfer zdravstva. Z aplikacijo Mediately, ki  predstavlja popolno zbirko podatkov o zdravilih, namreč nudi najbolj kvalitetne informacije o zdravljenju. Z aplikacijo lahko brskate po bazi več kot 6200 zdravil s podrobnimi informacijami, ki vključujejo:

  • Osnovne informacije o zdravilu (učinkovina, sestava, proizvajalec, izdajanje, lista, omejitve, oznake),

  • Pomembne informacije iz SmPC datotek (odmerjanje, indikacije, kontraindikacije, nosečnost, interakcije, pakiranje in cena, posebna opozorila, vpliv na sposobnost, preveliko odmerjanje),

  • Medsebojno zamenljiva zdravila in terapevtske skupine zdravil,

  • ATC klasifikacijo.

Tej je v mesecu maju nato sledila še investicija semenske podpore LAUNChuba v slovenski startup Enolyse, ki se ponaša z visokotehnološko rešitvijo – sistemom za nadzor fermentacije mošta. »Našo rešitev nameravamo prodajati globalno, saj je slovenski trg za nas premajhen. Po podatkih iz mednarodnega statističnega urada je na svetu skupaj registriranih več kot 3 milijone vinarjev. Proizvajalci vina so po podatkih nacionalnih enoloških inštitutov segmentirani v različne velikostne razrede, glede na letno količino pridelanega vina. Sami ocenjujemo, da so za nas potencialne stranke iz segmentov majhni, srednji in veliki vinarji, ki v številu predstavljajo kar 60 odstotkov vseh proizvajalcev,” je ob prejetju investicije pojasnil Martin Blazinšek, ustanovni član podjetja.

Zadnja v vrsti investicij se je izvršila v startup Cashila, ki razvija aplikacijo Vipbit, namenjeno uporabnikom bitcoina kot plačilno sredstvo, Z bolgarsko investicijo s strani pospeševalnika Eleven, prejeto v maju, se lahko pohvali tudi inovativno mlado podjetje Edgar, ki se ukvarja z orodjem za digitalno pripovedovanje zgodb.
Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje