Boljši poslovni načrt prinaša več strank

Mala podjetja bolj kot vse drugo potrebujejo večji obseg prodaje. Da bi lahko prodali več, morate imeti več strank in čim več dobrih strank, zato vam predstavljamo štiri korake, kako nadgraditi in povečati bazo strank podjetja.
Boljši poslovni načrt prinaša več strank

Boljši poslovni načrt prinaša več strank (slika: sxc.hu).

Kako lahko z boljšim poslovnim načrtom pridemo do večjega števila strank in posledično večje prodaje? Ključno je, da stopite korak nazaj in se na tak način oddaljite od ustaljenih rutin. Preglejte dosedanje delo in kako je to vplivalo na prodajo.

Trg se spreminja – sledite spremembam

Marsikdaj se zgodi, da so podjetniki zelo osredotočeni na posel, medtem pa se trg že spremeni. Kako slediti tem spremembam? Vsake toliko časa povabite poslovnega partnerja ali večjo stranko na kosilo, brskajte po spletu, naročite se na kakšne od elektronskih novic in se včasih udeležite kakšnih delavnic ali predavanj.

Dopolnite poslovni načrt

Kasneje, ko ste seznanjeni z novostmi na trgu, je čas, da nadgradite poslovni načrt. Dodajte konkretne naloge in cilje, ki jih morate izpolniti, določite ljudi, odgovorne za doseganje zaželenih ciljev, ter ne pozabite določiti datumov in stroškov. Takšen dopolnjen poslovni načrt vam bo pomagal slediti začrtanim ciljem.

Štirje koraki

Štirje koraki, ki vam bodo pomagali povečati število strank in morda tudi prodajo.

1. Prodati več obstoječim strankam

Stopite v stik z obstoječimi strankami in jim ponudite dodatno storitev, nove proizvode, stare proizvode po akcijski ceni itd. Ponujeni paket ovijte v domiselnost in svežino.

Ko se domislite, kakšno akcijo boste izvedli, jo vpišite v poslovni načrt – nikar ne pozabite pripisati datume in roke ter osebe, zadolžene za projekt.

2. Ponovno preglejte cene vaših izdelkov ali storitev

Cene, ki ste jih dodelili izdelkom ali storitvam, morajo biti usklajene z vašo strategijo in marketinškim sporočilom.

Nekatera podjetja se osredotočajo na nižje cene in nižjo kakovost, dosegljivo širši množici, spet druga podjetja pa se osredotočajo na višje cene in bolj kvalitetne izdelke ali storitve. Čim bolj objektivno ocenite svoj proizvod in po potrebi spremenite cenovno politiko.

V kolikor boste slednjo spreminjali, uskladite komuniciranje s strankami in ne pozabite dopolniti poslovnega načrta z novimi napovedmi, glavnimi cilji in mejniki.

3. Prenovite vaše marketinško sporočilo

To pomeni, da ponovno naredite načrt za komuniciranje s potrošniki, ga spremenite, prenovite, dodate socialna omrežja, elektronsko pošto, direktni marketing itd.

Po prenovi vašega sporočila nikar ne pozabite preverjati učinkovitosti le-tega.

4. Razširite se na sosednje trge

Zadnji, četrti korak, vam ponuja dve možnosti: začnite prodajati nov in drugačen proizvod obstoječim strankam ali pa začnite vaš star proizvod prodajati novim in drugačnim strankam.

Glavno pri tem koraku je, da uporabite svojo domišljijo in iznajdljivost.

Ponovno ne pozabite novih planov dodati v poslovni načrt: vključite meritve in sledite spremembam, na tak način boste lahko ocenili uspešnost novega projekta.

Vir: Berry, Tim. A Better Business Plan Can Lead to New Customers. Entrepreneur.com, 25.4.2011.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje