Boomerang že v prodaji!

Po uspešno izvedeni Kickstarter kampanji, s katero je podjetje XVIDA pred dobrega pol leta zbralo denarna sredstva potrebna za zagon proizvodnje, je njihov produkt Boomerang sedaj že ugledal luč sveta in je že na voljo v prvih spletnih trgovinah.
Boomerang že v prodaji!

Boomerang že v prodaji! (Vir slike: xvida)

Pred pol leta si je slovensko podjetje XVIDA na Kickstarterju zastavilo cilj zbrati 40 tisoč dolarjev denarnih sredstev, kar je polovica zneska, ki so ga potrebovali za zagon množične proizvodnje Boomeranga – pripomočka, ki deluje kot nosilec in stojalo za iPad v enem. Kampanja je bila uspešna, saj je startup v mesecu dni uspel zbrati nekaj več kot 50 tisoč dolarjev.

Boomerang je danes že na voljo za prve kupce preko spletne trgovine podjetja XVIDA ter spletne trgovine BiteMyApple, ki je specializirana za prodajo namenjeno Applovim izdelkom.  

Več o Boomerangu si preberite v kolumni Uroša Čadeža: XVIDA: Od lahkomiselne ideje do 12.000 dolarjev na teden

Kako se je vse skupaj začelo? Do ideje je prvi prišel Uroš Čadež, ustanovitelj podjetja XVIDA, ko je nekega dne tekel na tekočem traku v fitnesu, med telovadbo pa je želel uporabljati iPad, a zanj ni imel ustreznega stojala. Ker podobnega produkta ni bilo na trgu, se je odločil, da ga bo izdelal sam. Zbral je ekipo in skupaj so izdelali prvi prototip, ki ponuja več lastnosti v enem – od funkcije zaščite pred udarci in praskami pa vse tja do uporabnega stojala oz. obešala za na steno ali v avtu ipd. Produkt so poimenovali Boomerang, in sicer zaradi svoje oblike, ki precej spominja na bumerang. 

S pomočjo Boomeranga iPad postane samostoječa naprava, ki jo lahko namestite, kamor želite – na avtomobilsko steklo, kjer vam lahko služi kot navigacija, omogoča vam tudi gledanje filma med telovadbo na sobnem kolesu, lahko pa ga namestite na vidno mesto v kuhinji in tako berete recept med peko nove slaščice.

Vir: XVIDA

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje