Brez prodaje ne bo piškotov ...

Avtor Rok Hrastnik — 24.01.2013
Komentiraj!
... ampak najprej potrebujemo prodajno optimizirano spletno mesto. V vsakoletni poplavi novih internetnih trendov vse preradi pozabimo na tisti sestavni del internetnega trženja, kjer se zgodi večina akcije: spletno mesto.
Brez prodaje ne bo piškotov ...

Brez prodaje ne bo piškotov... (Vir slike: sxc.hu)

Spletna mesta morda niso več seksi, a še vedno ostajajo v središču strankine nakupne odločitve. Lahko smo popolni na iskalnikih, premeteno vlagamo v spletno oglaševanje, naša Facebook prisotnost vzbuja občudovanje vseh prijateljev ... a brez prodajno optimiziranega spletnega mesta na koncu ne bo ničesar.

1. Kaj je vaš internetni prodajni model?

Kaj vaše spletno mesto dejansko prodaja? Da, vsekakor vaš izdelek ali storitev. A za resne rezultate potrebujete še nekaj drugega: akcijske cilje, zaradi katerih vaše spletno mesto dejansko obstaja. Zgrešite pri tem, in vse ostalo je lahko skoraj zaman.

2. Je vaše spletno mesto vpleteno v nakupni proces vaših strank?

Le malokdo se zares zaveda, kako veliko vlogo igra internet v nakupnem procesu, in kako se je v le nekaj letih povsem na glavo obrnilo potrošniško odločanje. Tudi, če na internetu ne prodajate neposredno, imajo lahko informacije tam odločujoč vpliv na končno nakupno odločitev. Kako dobro poznate nakupno odločanje vaših strank, in kako ste temu prilagodili vaše spletno mesto?

Rok vas vabi na seminar Optimizacija spletnih mest. Vpišite kodo: MP20 in prejeli boste 40 evrov popusta.  Velja za prijave do 1. 2.!  Pohitite >>

3. Je vaše spletno mesto resno prodajno orodje?

Za mnogo spletnih mest je dovolj že nekaj popravkov, da se iz čisto običajnega spletnega "kataloga" spremenijo v resno prodajno orodje, ki konkretno in merljivo spodbuja nakupne odločitve.

    • Jasno komuniciranje prednosti in koristi, ki jih spletno mesto nudi obiskovalcem.
    • Vzpostavitev zaupanja.
    • Strateško pozicioniranje pravih pozivov k dejanju.
    • Optimizirani nakupni procesi.
    • Ravno prave informacije, ki odgovorijo na vsa strankina vprašanja.
    • Pomoč strankam pri nakupni odločitvi in razreševanju paradoksa izbora.

      Vse te točke se zdijo na prvi pogled kot "to itak že vemo", a v resnici zahtevajo dosledno sledenje najboljšim praksam.

      4. Podatki, ki jih ljubimo sovražiti

      Edina zanesljiva pot do internetnih rezultatov vodi skozi analitiko in stalno optimizacijo. Podatke imamo praktično vsi na voljo brezplačno. Moramo pa jih začeti sistematsko uporabljati teden za tednom s ciljem stalnega izboljševanja rezultatov.

      Je enostavno. Zahteva le nekaj malega poznavanja osnov internetne analitike. In pa predvsem, zahteva zagnanost!

      O avtorju:

      Roku Hrastniku, ki velja za #1 strokovnjaka za internetno prodajo v Sloveniji lahko prisluhnite na celodnevnem seminarju Prodajna optimizacija spletnih mest, ki bo 15.2. v Ljubljani. Vsebina seminarja bo 100 % praktična, brez nepotrebne teorije in bo temeljila zgolj na praktičnih primerih, “prej/potem rešitvah” ter konkretnih receptih za vaš posel. Če želite spremeniti spletno stran v močno prodajno orodje, potem seminarja preprosto ne smete zamuditi. Kliknite za prijavo in izkoristite 20 € popusta, ki ga imajo uporabniki strani mladipodjetnik.si (koda za uveljavitev popusta: MP20) in dodatnih 20 €, ki jih pridobite s prijavo do 1. februarja!

      comments powered by Disqus
      Prijavi se na e-novice!
      Najbolj brane novice