Brez prodaje ne bo piškotov …

... ampak najprej potrebujemo prodajno optimizirano spletno mesto. V vsakoletni poplavi novih internetnih trendov vse preradi pozabimo na tisti sestavni del internetnega trženja, kjer se zgodi večina akcije: spletno mesto.
Maloprodajna podjetja in Facebook

Maloprodajna podjetja in Facebook (slika: sxc.hu).

Spletna mesta morda niso več seksi, a še vedno ostajajo v središču strankine nakupne odločitve. Lahko smo popolni na iskalnikih, premeteno vlagamo v spletno oglaševanje, naša Facebook prisotnost vzbuja občudovanje vseh prijateljev … a brez prodajno optimiziranega spletnega mesta na koncu ne bo ničesar.

1. Kaj je vaš internetni prodajni model?

Kaj vaše spletno mesto dejansko prodaja? Da, vsekakor vaš izdelek ali storitev. A za resne rezultate potrebujete še nekaj drugega: akcijske cilje, zaradi katerih vaše spletno mesto dejansko obstaja. Zgrešite pri tem, in vse ostalo je lahko skoraj zaman.

2. Je vaše spletno mesto vpleteno v nakupni proces vaših strank?

Le malokdo se zares zaveda, kako veliko vlogo igra internet v nakupnem procesu, in kako se je v le nekaj letih povsem na glavo obrnilo potrošniško odločanje. Tudi, če na internetu ne prodajate neposredno, imajo lahko informacije tam odločujoč vpliv na končno nakupno odločitev. Kako dobro poznate nakupno odločanje vaših strank, in kako ste temu prilagodili vaše spletno mesto?

Rok vas vabi na seminar Optimizacija spletnih mest. Vpišite kodo: MP20 in prejeli boste 40 evrov popusta.  Velja za prijave do 1. 2.!

3. Je vaše spletno mesto resno prodajno orodje?

Za mnogo spletnih mest je dovolj že nekaj popravkov, da se iz čisto običajnega spletnega “kataloga” spremenijo v resno prodajno orodje, ki konkretno in merljivo spodbuja nakupne odločitve.

  • Jasno komuniciranje prednosti in koristi, ki jih spletno mesto nudi obiskovalcem.
  • Vzpostavitev zaupanja.
  • Strateško pozicioniranje pravih pozivov k dejanju.
  • Optimizirani nakupni procesi.
  • Ravno prave informacije, ki odgovorijo na vsa strankina vprašanja.
  • Pomoč strankam pri nakupni odločitvi in razreševanju paradoksa izbora.

Vse te točke se zdijo na prvi pogled kot “to itak že vemo“, a v resnici zahtevajo dosledno sledenje najboljšim praksam.

4. Podatki, ki jih ljubimo sovražiti

Edina zanesljiva pot do internetnih rezultatov vodi skozi analitiko in stalno optimizacijo. Podatke imamo praktično vsi na voljo brezplačno. Moramo pa jih začeti sistematsko uporabljati teden za tednom s ciljem stalnega izboljševanja rezultatov.

Je enostavno. Zahteva le nekaj malega poznavanja osnov internetne analitike. In pa predvsem, zahteva zagnanost!

O avtorju:

Roku Hrastniku, ki velja za #1 strokovnjaka za internetno prodajo v Sloveniji lahko prisluhnite na celodnevnem seminarju Prodajna optimizacija spletnih mest, ki bo 15.2. v Ljubljani. Vsebina seminarja bo 100 % praktična, brez nepotrebne teorije in bo temeljila zgolj na praktičnih primerih, “prej/potem rešitvah” ter konkretnih receptih za vaš posel. Če želite spremeniti spletno stran v močno prodajno orodje, potem seminarja preprosto ne smete zamuditi. Kliknite za prijavo in izkoristite 20 € popusta, ki ga imajo uporabniki strani mladipodjetnik.si (koda za uveljavitev popusta: MP20) in dodatnih 20 €, ki jih pridobite s prijavo do 1. februarja!

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje