Brezplačno trženje z ustnim izročilom

Avtor ursa — 26.02.2010
Komentiraj!
Ustno izročilo, ki ga med potrošniki širijo zadovoljne stranke, spada med najbolj učinkovite oblike oglaševanja. Zanj ni potrebno plačati, ampak si ga je potrebno prislužiti z dobrim delom, dostopno pa je tako velikim korporacijam kot tudi mladim podjetnikom.
Brezplačno trženje z ustnim izročilom

Vsak glas šteje. (Vir: pjlighthouse.com)

Ustno izročilo je veliko bolj učinkovito in trajno kot tradicionalno medijsko oglaševanje, doseči pa ga je mogoče z minimalnimi sredstvi. Odvisno od vaše ponudbe si ga lahko prislužite hitro (npr. v filmski industriji) ali skozi daljše časovno obdobje (npr. za vozila), v vsakem primeru pa temelji na dobro opravljenem delu in pozitivnem odnosu.

Če želite, da se tudi o vašem podjetju in ponudbi med ljudmi razširi pozitiven glas, bodite pozorni na naslednje dejavnike:

1. Kvaliteta: Vsi zaposleni in zunanji sodelavci naj se zavedajo pomena ohranjanja kakovosti, ki naj bo pod doslednim nadzorom.

2. Odnosi s strankami: Morebitne težave in pritožbe strank obravnavajte in rešite po hitrem postopku, brez dodatnih komplikacij.

3. Navodila: Navodila, ki spremljajo proizvode morajo biti jedrnata in jasna, saj lahko slabo napisana navodila stranke odbijejo in si tako o vas ustvarijo negativno mnenje.

4. Komunikacija: Stiki s strankami naj bodo vljudni in informativni. Komunikacija naj poteka prek telefona in ne le prek računalnika. Če imate receptorja pa naj bo ta optimistična, inteligenta in prijetna oseba, ki bo na stranke že takoj naredila pozitiven vtis.

5. Vrednost: Vrednost vaše ponudbe mora doseči ali preseči pričakovanja kupcev, kar je bistvenega pomena, če želite da o vas razširijo pozitiven glas.

6. Integriteta: Prav tako je ključnega pomena zaupanje potrošnikov, zato pritožbe strank rešujte hitro in se jim ne izmikajte, napake pa priznajte in jih popravite.

7. Dober vpliv na okolico: Čeprav je glavni cilj podjetja dobiček, lahko z dejanji, ki pozitivno vplivajo na skupnost in zaposlene dosežete dober sloves.

 

Vir: Entrepreneur

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!