Brezplačno trženje z ustnim izročilom

Ustno izročilo, ki ga med potrošniki širijo zadovoljne stranke, spada med najbolj učinkovite oblike oglaševanja. Zanj ni potrebno plačati, ampak si ga je potrebno prislužiti z dobrim delom, dostopno pa je tako velikim korporacijam kot tudi mladim podjetnikom.
Brezplačno trženje z ustnim izročilom

Vsak glas šteje. (Vir: pjlighthouse.com)

Ustno izročilo je veliko bolj učinkovito in trajno kot tradicionalno medijsko oglaševanje, doseči pa ga je mogoče z minimalnimi sredstvi. Odvisno od vaše ponudbe si ga lahko prislužite hitro (npr. v filmski industriji) ali skozi daljše časovno obdobje (npr. za vozila), v vsakem primeru pa temelji na dobro opravljenem delu in pozitivnem odnosu.

Če želite, da se tudi o vašem podjetju in ponudbi med ljudmi razširi pozitiven glas, bodite pozorni na naslednje dejavnike:

1. Kvaliteta: Vsi zaposleni in zunanji sodelavci naj se zavedajo pomena ohranjanja kakovosti, ki naj bo pod doslednim nadzorom.

2. Odnosi s strankami: Morebitne težave in pritožbe strank obravnavajte in rešite po hitrem postopku, brez dodatnih komplikacij.

3. Navodila: Navodila, ki spremljajo proizvode morajo biti jedrnata in jasna, saj lahko slabo napisana navodila stranke odbijejo in si tako o vas ustvarijo negativno mnenje.

4. Komunikacija: Stiki s strankami naj bodo vljudni in informativni. Komunikacija naj poteka prek telefona in ne le prek računalnika. Če imate receptorja pa naj bo ta optimistična, inteligenta in prijetna oseba, ki bo na stranke že takoj naredila pozitiven vtis.

5. Vrednost: Vrednost vaše ponudbe mora doseči ali preseči pričakovanja kupcev, kar je bistvenega pomena, če želite da o vas razširijo pozitiven glas.

6. Integriteta: Prav tako je ključnega pomena zaupanje potrošnikov, zato pritožbe strank rešujte hitro in se jim ne izmikajte, napake pa priznajte in jih popravite.

7. Dober vpliv na okolico: Čeprav je glavni cilj podjetja dobiček, lahko z dejanji, ki pozitivno vplivajo na skupnost in zaposlene dosežete dober sloves.

 

Vir: Entrepreneur

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje