Brezplačno trženje z ustnim izročilom

Ustno izročilo, ki ga med potrošniki širijo zadovoljne stranke, spada med najbolj učinkovite oblike oglaševanja. Zanj ni potrebno plačati, ampak si ga je potrebno prislužiti z dobrim delom, dostopno pa je tako velikim korporacijam kot tudi mladim podjetnikom.
Brezplačno trženje z ustnim izročilom

Vsak glas šteje. (Vir: pjlighthouse.com)

Ustno izročilo je veliko bolj učinkovito in trajno kot tradicionalno medijsko oglaševanje, doseči pa ga je mogoče z minimalnimi sredstvi. Odvisno od vaše ponudbe si ga lahko prislužite hitro (npr. v filmski industriji) ali skozi daljše časovno obdobje (npr. za vozila), v vsakem primeru pa temelji na dobro opravljenem delu in pozitivnem odnosu.

Če želite, da se tudi o vašem podjetju in ponudbi med ljudmi razširi pozitiven glas, bodite pozorni na naslednje dejavnike:

1. Kvaliteta: Vsi zaposleni in zunanji sodelavci naj se zavedajo pomena ohranjanja kakovosti, ki naj bo pod doslednim nadzorom.

2. Odnosi s strankami: Morebitne težave in pritožbe strank obravnavajte in rešite po hitrem postopku, brez dodatnih komplikacij.

3. Navodila: Navodila, ki spremljajo proizvode morajo biti jedrnata in jasna, saj lahko slabo napisana navodila stranke odbijejo in si tako o vas ustvarijo negativno mnenje.

4. Komunikacija: Stiki s strankami naj bodo vljudni in informativni. Komunikacija naj poteka prek telefona in ne le prek računalnika. Če imate receptorja pa naj bo ta optimistična, inteligenta in prijetna oseba, ki bo na stranke že takoj naredila pozitiven vtis.

5. Vrednost: Vrednost vaše ponudbe mora doseči ali preseči pričakovanja kupcev, kar je bistvenega pomena, če želite da o vas razširijo pozitiven glas.

6. Integriteta: Prav tako je ključnega pomena zaupanje potrošnikov, zato pritožbe strank rešujte hitro in se jim ne izmikajte, napake pa priznajte in jih popravite.

7. Dober vpliv na okolico: Čeprav je glavni cilj podjetja dobiček, lahko z dejanji, ki pozitivno vplivajo na skupnost in zaposlene dosežete dober sloves.

 

Vir: Entrepreneur

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje