Carlyle je investiral 500 mio dolarjev v Beats Electronics

Beats Electronics je proizvajalec vrhunskih slušalk, ki jih je moč opaziti predvsem v urbanih območjih. Družba je prejela 500 milijonov dolarjev težko naložbo Washingtonske vlagateljske družbe Carlyle Group.
Carlyle je investiral 500 mio dolarjev v  Beats Electronics

Carlyle je investiral 500 mio dolarjev v Beats Electronics. (Vir slike: beatsbydre.com)

Carlyle je odkupil manjšinski delež Beatsa, v poslu, ki proizvajalca avdio opreme vrednoti na dobro milijardo dolarjev. Tržna vrednost ni presenetljiva, glede na to, da so po objavljenih poročilih pričakovani prihodki Beatsa med 1,2 in 1,5 milijard dolarjev.

Podjetje sta leta 2006 ustanovila znani glasbenik Dr. Dre in predsednik glasbene založbe Interscope, Jimmy Iovine. Beats dominira trgu vrhunskih slušalk. Beats obvladuje več kot 60 % trga slušalk, ki stanejo več kot 100 dolarjev. Značilne naglavne slušalke Beatsa se prodajajo po ceni od 200 do 400 dolarjev.

HTC, tajvanski proizvajalec pametnih telefonov, je naznanil, da je Beatsu prodal nazaj še preostanek deleža, ki ga je imel v tem podjetju. Pred dvemi leti je HTC kupil 50 odstotni delež Beatsa za 300 milijonov dolarjev, saj je želel tehnologijo vgraditi v svoje proizvode. Ker integracija ni dosegla pričakovanih rezultatov, so se pri HTC odločili, da prodajo ves delež, ki so ga imeli v proizvajalcu avdio opreme.

Beats bo s svežimi sredstvi uresničil strategijo širitve v ZDA in v tujini. Beats poleg slušalk prodaja tudi zvočnike in avdio sisteme za avtomobile. Glede na navedbe Wall Street Journal, razvija tudi glasbeni spletni servis, da bi konkuriral Spotifyu in Pandori.

Carlyl bo domnevno v upravi Beats zapolnil dva od šestih sedežev.

Vir: Entrepreneur

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje