Carol Bartz je nova direktorica Yahooja

Na Wall Streetu se sprašujejo ali ima nova direktorica, ki je dosedaj vodila podjetja iz področja programske opreme in tehnologij, dovolj izkušenj, da spreobrne internetno medijsko podjetje.
Carol Bartz je nova direktorica Yahooja

Sedaj so vse oči uprte v Carol Bartz

Sicer je Carol Bartz veteranka pri svojem delu in slovi po strogem, a pravičnem vodenju. Analitiki sicer napovedujejo, da bo trg po vsej verjetnosti razočaran nad Yahoojevo odločitvijo, glede na to, da niso izbrali nekoga, ki je domač v medijskem svetu. Pa vendar, konec iskanja direktorja lahko prinese pozitivne spremembe v smislu stabilnosti podjetja.

Mnogi pa na to odločitev Yahooja gledajo pozitivno in menijo, da je Carol Bartz prav to, kar Yahoo potrebuje. Všeč jim je ideja, da bo naredila red v podjetju in dejstvo, da ne izhaja iz tega področja zna biti njena prednost. Yahoo se že nekaj časa bori za obstoj na trgu, doživel je celo drastičen upad vrednosti svojih delnic po zavrnitvi Microsoftove ponudbe za prevzem, vredne kar 47,5 milijarde dolarjev. Za to pogubno odločitev delničarji krivijo predvsem Jerry Yanga, ki je ponudbo zavrnil v upanju povezave z Googlom, kar pa je na žalost splavalo po vodi. Sedaj delničarji vidijo v Carol Bartz osebo, ki bo uspešno rešila vse Yahoojeve težave.  

Carol Bartz je bila članica odbora, predsednica in direktorica podjetja Autodesk celih 14 let, leta 2006 je odstopila. V času njenega vodenja se je dobiček podjetja dvignil na 1,5 milijarde iz borih 300 milijonov. Poleg tega je bila direktorica pri Sun Microsystems Inc, in članica odbora pri podjetjih Cisco Systems Inc in Intel Corp.

Bartzova je ostro zavrnila namige, da bo vodenje Yahooja zanjo prevelik zalogaj glede na njene dosedanje izkušnje in je mnenja, da ji bo uspelo spoznati svet internetnih medijev, saj tudi pri vodenju prejšnjih podjetij, ni bila seznanjena s področjem delovanja njenega podjetja, pa ji je kljub temu uspelo veliko. Napoveduje, da se bo poglobila v Yahoo in tako izvedela več o njegovem poslovanju, v kolikor pa bo imela kakršna koli vprašanja se bo za nasvet obrnila na Yanga, člane odbora in zaposlene.

Vir: Reuters

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje