Carol Bartz je nova direktorica Yahooja

Avtor — 14.01.2009
Na Wall Streetu se sprašujejo ali ima nova direktorica, ki je dosedaj vodila podjetja iz področja programske opreme in tehnologij, dovolj izkušenj, da spreobrne internetno medijsko podjetje.
Carol Bartz je nova direktorica Yahooja

Sedaj so vse oči uprte v Carol Bartz

Sicer je Carol Bartz veteranka pri svojem delu in slovi po strogem, a pravičnem vodenju. Analitiki sicer napovedujejo, da bo trg po vsej verjetnosti razočaran nad Yahoojevo odločitvijo, glede na to, da niso izbrali nekoga, ki je domač v medijskem svetu. Pa vendar, konec iskanja direktorja lahko prinese pozitivne spremembe v smislu stabilnosti podjetja.

Mnogi pa na to odločitev Yahooja gledajo pozitivno in menijo, da je Carol Bartz prav to, kar Yahoo potrebuje. Všeč jim je ideja, da bo naredila red v podjetju in dejstvo, da ne izhaja iz tega področja zna biti njena prednost. Yahoo se že nekaj časa bori za obstoj na trgu, doživel je celo drastičen upad vrednosti svojih delnic po zavrnitvi Microsoftove ponudbe za prevzem, vredne kar 47,5 milijarde dolarjev. Za to pogubno odločitev delničarji krivijo predvsem Jerry Yanga, ki je ponudbo zavrnil v upanju povezave z Googlom, kar pa je na žalost splavalo po vodi. Sedaj delničarji vidijo v Carol Bartz osebo, ki bo uspešno rešila vse Yahoojeve težave.  

Carol Bartz je bila članica odbora, predsednica in direktorica podjetja Autodesk celih 14 let, leta 2006 je odstopila. V času njenega vodenja se je dobiček podjetja dvignil na 1,5 milijarde iz borih 300 milijonov. Poleg tega je bila direktorica pri Sun Microsystems Inc, in članica odbora pri podjetjih Cisco Systems Inc in Intel Corp.

Bartzova je ostro zavrnila namige, da bo vodenje Yahooja zanjo prevelik zalogaj glede na njene dosedanje izkušnje in je mnenja, da ji bo uspelo spoznati svet internetnih medijev, saj tudi pri vodenju prejšnjih podjetij, ni bila seznanjena s področjem delovanja njenega podjetja, pa ji je kljub temu uspelo veliko. Napoveduje, da se bo poglobila v Yahoo in tako izvedela več o njegovem poslovanju, v kolikor pa bo imela kakršna koli vprašanja se bo za nasvet obrnila na Yanga, člane odbora in zaposlene.

Vir: Reuters

Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje