Platforma za prilagajanje ponudbe v realnem času

Podjetje Causata, ki se ukvarja s proizvodnjo programske opreme, ki podjetjem omogoča prilagajanje svoje ponudbe posameznim strankam, namerava nameniti 4,5 milijona dolarjev razvoju platforme za prilagajanjem ponudbe podjetij v realnem času.
Platforma za prilagajanje ponudbe v realnem času

(Vir: causata.com)

Podjetje je sredstva pridobilo iz sklada tveganega kapitala Accel Partners in jih je porabilo za vzpostavitev spletne strani in platforme, ki bo podjetjem s pomočjo zbranih podatkov o interesih njihovih strank, pomagala prilagajati ponudbo strankam v realnem času.

Podobno tehnologijo mnoga podjetja že uporabljajo, vendar pa prilagajanje njihove ponudbe temelji predvsem na dejanskih nakupih strank in ne na njihovih trenutnih željah. Causata zato želi s pomočjo kombiniranja tehnologije strojnega učenja in zbiranja podatkov o strankah zagotoviti, da bo mogoče v vsakem trenutku predvideti želje strank in jim tako prilagajati ponudbo v realnem času. Kljub temu, da je projekt še vedno v povojih pa lahko z nadaljnjim razvojem, tudi zaradi sodelovanja Accela, pričakujemo pozitivne rezultate.

 

Vir: VentureBeat

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje