Čemu se izogibajo najbolj produktivni podjetniki?

Avtor Maja Borštnik — 06.04.2014
Komentiraj!
Produktivnost je v podjetništvu izredno pomembna, toda ta ni odvisna zgolj od tega, kaj posameznik naredi, temveč predvsem od tega, česa ne naredi. Ponavljajoče izgubljanje časa za nepotrebna opravila je namreč zelo škodljivo.
Čemu se izogibajo najbolj produktivni podjetniki?

Čemu se izogibajo najbolj produktivni podjetniki? (Vir slike: sxc.hu)

Če želite izboljšati svojo produktivnost na delovnem mestu, ne poskušajte v svoj delavnik vpeljati novih navad in rutin. Raje se posvetite temu, da ugotovite, katerih opravil, še posebej ponavljajočih se, vam pravzaprav ni treba početi. Najbolj produktivni ljudje so namreč tisti, ki znajo ohraniti svoj fokus, ki znajo reči tudi "ne" ter ki znajo delegirati naloge svojim podrejenim.

Poglejmo si, katerim 9 opravilom se lahko brez večjih posledic izognete in tako prihranite vsaj nekaj časa.

1. Natančno vpisovanje v koledar opravil

Koledarček opravil, ki vas čakajo v prihodnjih dneh, je resda zelo koristen pripomoček, a ne, če vpisovanju dogodkov vanj posvetimo preveč časa. Najverjetneje zadostuje zgolj kratek zaznamek s ključno besedo, kot je na primer "zdravnik" ali "sestanek", da se hitro spomnite, kaj ste imeli v mislih.

2. Nakupovanje preko spleta

Skoraj vsako nakupovanje preko spleta lahko namesto vas opravijo vaši podrejeni. V kolikor pa jim ne zaupate dovolj, da bi jim dali dostop do vaših bančnih podatkov, vam lahko pomagajo vsaj zožati izbiro na manjše število artiklov, ki ustrezajo vašim kriterijem. 

3. Organizacija službenih potovanj

Če odhajate na službeno potovanje, boste najverjetneje morali rezervirati prevoz in prenočišče. Da bi prihranili nekaj časa, lahko to nalogo zaupate kateremu izmed vaših podrejenih, ki naj poskrbi za nadaljnja dogovarjanja in plačilo.

4. Prva iskanja podatkov

Mnogi uspešni podjetniki se poslužujejo tudi sledeče taktike: še preden se sami lotijo reševanja določenega problema, svojim podrejenim naročijo, da naj jim priskrbijo vsaj osnovne informacije. Tako boste vi lahko obdržali svoj fokus pri sprejemanju končne odločitve, hkrati pa boste lahko odločitev sprejeli zelo hitro.

5. Čiščenje

Čas, ki ga porabite za čiščenje stanovanja ali poslovnih prostorov, bi gotovo lahko porabili koristneje, menijo številni uspešni podjetniki. Prav zato sami raje najamejo zunanje agencije za čiščenje, ki delo opravijo veliko kvalitetneje in hitreje, kot bi ga sami. 

6. Prevažanje ljudi

V kolikor tudi vi svoja jutra preživite za volanom, ko na delo odpeljete najprej svojega partnerja, nato pa v šolo razvozite še otroke, poskusite poiskati rešitev, ki vas bo časovno manj obremenjevala. Čas, porabljen v avtomobilu, je namreč skoraj vedno slabo izkoriščen.

7. Preživljanje časa z družino in prijatelji

Druženje s prijatelji in družino je zares pomembno. Toda v kolikor vam primanjkuje časa, lahko na mnogo načinov prihranite čas, na primer tako, da izdelavo in pošiljanje voščil ter nakup daril za obletnice, praznike ipd. zaupate svojim otrokom. Ali pa tajnici, če jo imate.

8. Administracija

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij?

Birokracija je za vsakega podjetnika nujno zlo, ne glede na to ali upravlja z manjšo ali z večjo organizacijo. Tudi v tem primeru se delegiranje nalog na podrejene odlično obnese, vsaj v primeru tistih manj pomembnih opravil, ki jih lahko opravi tudi nekdo, ki je na tem področju manj vešč.

9. Seznam zadolžitev, ki jih odlašamo že dolgo

Gotovo imate tudi vi svoj seznam opravil, po katerem se lotevate svojih vsakdanjih opravil. A pogosto se zgodi, da se nikakor ne moremo lotiti tistih nekaj zadolžitev, ki nam po glavi prav zaradi odlašanja hodijo že več časa. Čimprej skrajšajte svoj seznam opravil tako, da takšne zadolžitve prenesete na svoje podrejene!

Vir: Inc.com

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!