Česa nas je naučil letošnji "črni petek"?

Avtor Maja Borštnik — 02.12.2015
Komentiraj!
Za nami je črni petek, dan, ki med ameriškimi trgovci predstavlja pravi fenomen in ki se vztrajno širi tudi v Evropo. Gre za enega največjih trgovskih praznikov na celini čez lužo in raziskave kažejo, da ljudje vsako leto zapravijo več. Tako je bilo tudi letos.
Česa nas je naučil letošnji "črni petek"?

Česa nas je naučil letošnji "črni petek"? (Vir slike: blackfriday.fm)

Tu so štirje nauki, ki se jih lahko spletni trgovci naučijo iz letošnjega "črnega petka" in jih v svoj prid uporabijo naslednje leto: 

1. nauk: Američani se po zahvalni večerji množično podajajo pred računalniški zaslon in nakupujejo

Več raziskav je podalo jasne rezultate, da je spletna prodaja letos na zahvalni dan narasla precej bolj kot na črni petek. Če je v četrtek narasla za 25 odstotkov, je bila ta številka v petek presenetljivo precej nižja (znašala je 14 odstotkov) v primerjavi z lanskim letom. Razlog za to se skriva v odločitvi mnogih trgovcev, ki so letos svojo ponudbo na spletu odprli že dan pred črnim petkom - na zahvalni dan.

2. nauk: Nakupovanje preko mobilnikov postaja norma

Čedalje več ljudi svoje e-nakupe opravlja preko mobilnikov. Takšnih je bilo tekom letošnjega zahvalnega dneva in črnega petka kar polovica, po nekaterih drugih poročanjih pa nekaj več kot ena tretjina. Številka mobilnih kupcev je torej ogromna in v kolikor še niste posodobili svoje mobilne e-trgovine, je sedaj zagotovo pravi čas, da to storite.

3. nauk: Ljudem še vedno ni prijetno kupovati prek mobilnikov

Kar pet odstotkov obiskovalcev spletnih trgovin je na zahvalni dan opravilo nakup. Še vedno pa se opaža, da nekateri na mobilniku raje zgolj iščejo za primernimi artikli, za nakup pa nato uporabijo računalnik. Kljub velikim vlaganjem podjetnikov v področje mobilnega poslovanja torej potrošniki tej tehnologiji še ne zaupajo dovolj, da bi jo redno uporabljali. 

4. nauk: Tudi velikim podjetjem se dogajajo izpadi spletne strani

Ne mine leto dni, da ne bi slišali za novo zgodbo o podjetju, ki je v času zahvalnega dneva ali črnega petka utrpelo nedelujočo spletno stran in posledično hud upad prometa. Leta 2013 se je to zgodilo Walmartu, leto kasneje podjetju Best Buy, letošnje leto pa se je to pripetilo podjetju Neiman Marcus. Napake se torej del poslovanja in se dogajajo tako neizkušenim kot tudi bolj izkušenim podjetjem. 

Vir: Recode.net

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice