Česa nas je naučil letošnji “črni petek”?

Za nami je črni petek, dan, ki med ameriškimi trgovci predstavlja pravi fenomen in ki se vztrajno širi tudi v Evropo. Gre za enega največjih trgovskih praznikov na celini čez lužo in raziskave kažejo, da ljudje vsako leto zapravijo več. Tako je bilo tudi letos.
Česa nas je naučil letošnji "črni petek"?

Česa nas je naučil letošnji “črni petek”? (Vir slike: blackfriday.fm)

Tu so štirje nauki, ki se jih lahko spletni trgovci naučijo iz letošnjega “črnega petka” in jih v svoj prid uporabijo naslednje leto: 

1. nauk: Američani se po zahvalni večerji množično podajajo pred računalniški zaslon in nakupujejo

Več raziskav je podalo jasne rezultate, da je spletna prodaja letos na zahvalni dan narasla precej bolj kot na črni petek. Če je v četrtek narasla za 25 odstotkov, je bila ta številka v petek presenetljivo precej nižja (znašala je 14 odstotkov) v primerjavi z lanskim letom. Razlog za to se skriva v odločitvi mnogih trgovcev, ki so letos svojo ponudbo na spletu odprli že dan pred črnim petkom – na zahvalni dan.

2. nauk: Nakupovanje preko mobilnikov postaja norma

Čedalje več ljudi svoje e-nakupe opravlja preko mobilnikov. Takšnih je bilo tekom letošnjega zahvalnega dneva in črnega petka kar polovica, po nekaterih drugih poročanjih pa nekaj več kot ena tretjina. Številka mobilnih kupcev je torej ogromna in v kolikor še niste posodobili svoje mobilne e-trgovine, je sedaj zagotovo pravi čas, da to storite.

3. nauk: Ljudem še vedno ni prijetno kupovati prek mobilnikov

Kar pet odstotkov obiskovalcev spletnih trgovin je na zahvalni dan opravilo nakup. Še vedno pa se opaža, da nekateri na mobilniku raje zgolj iščejo za primernimi artikli, za nakup pa nato uporabijo računalnik. Kljub velikim vlaganjem podjetnikov v področje mobilnega poslovanja torej potrošniki tej tehnologiji še ne zaupajo dovolj, da bi jo redno uporabljali. 

4. nauk: Tudi velikim podjetjem se dogajajo izpadi spletne strani

Ne mine leto dni, da ne bi slišali za novo zgodbo o podjetju, ki je v času zahvalnega dneva ali črnega petka utrpelo nedelujočo spletno stran in posledično hud upad prometa. Leta 2013 se je to zgodilo Walmartu, leto kasneje podjetju Best Buy, letošnje leto pa se je to pripetilo podjetju Neiman Marcus. Napake se torej del poslovanja in se dogajajo tako neizkušenim kot tudi bolj izkušenim podjetjem. 

Vir: Recode.net

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

Za poslovne subjekte je pričela veljati obveznost ugotovitve podatkov in vzpostavitve evidence vodenja podatkov o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov. Preberite več >>

Vračilo prispevkov delodajalca za prvo zaposlitev

Vračilo prispevkov delodajalca za prvo zaposlitev

Če prvič zaposlite za nedoločen čas mlade do 26. leta starosti ali matere, ki skrbijo za otroka do 3. leta starosti, lahko za prvi dve leti njihove zaposlitve uveljavljate delno vračilo plačanih prispevkov delodajalca za pokojninsko in invalidsko zavarovanje. Preberite več >>

Delo na črno: Kakšne globe grozijo kršiteljem?

Delo na črno: Kakšne globe grozijo kršiteljem?

Delo na črno predstavlja problem, ki ga zakonodajalec in pristojni organi neuspešno poskušajo zajeziti že leta. Pri tem računajo, da bodo potencialne kršitelje od prekrškov odvračale tudi vrtoglavo visoke globe. Preberite več >>

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas? Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

POZOR: FURS je že pridobil podatke o dohodkih od oddaje nepremičnin v turistični najem

POZOR: FURS je že pridobil podatke o dohodkih od oddaje nepremičnin v turistični najem

Lastniki nepremičnin morajo v izogib globam najpozneje do konca januarja napovedati vse dohodke, ki so jih dosegli z oddajanjem nepremičnin v turistični najem. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje