Čevlji, ki s pomočjo e-črnila spreminjajo barvo in vzorec

Zdi se, da e-črnilo vendarle dobiva na veljavi. Največjo uporabo je zaznati pri e-bralnikih, vse bolj pa se prebuja tudi na drugih področjih. E-črnilo postaja privlačen tudi za svet mode, v katerega tudi sicer uspešno prodira nosljiva tehnologija.
Čevlji, ki s pomočjo e-črnila spreminjajo barvo in vzorec

Pametni čevlji, ki spreminjajo barvo in vzorec (Vir slike: IndieGoGo).

E-črnilo ima velik potencial v modni industriji, še zlasti zaradi prilagodljivosti e-papirja. Na platformi za množično financiranje IndieGoGo je aktualen projekt Volvorii Timeless, ki se predstavlja z ženskimi salonarji. Nekateri mediji so jih označili za najbolj elegantno evolucijo v modno-tehnološki industriji.

Med kupci tudi Johson Lee

Med kupci čevljev Volvorii Timeless je tudi predsednik podjetja E-Ink, Johnson Lee. Nad novico je bila ekipa popolnoma navdušena, Leeja pa označili za svojega idola. Kot so zapisali ob kampanji, bi z veseljem sodelovali s podjetjem E-ink pri razvoju produktov in tehnologij.

Do novih čevljev brez obiska trgovine

Ekipa je za potrebe kampanje pridobila tudi certifikat s strani inženirjev podjetja Dragon Innovation, da bi resnično preverili, ali stvar deluje. Na voljo so v beli ali črni barvi s potiskom ob strani, vse to pa se nadzira s pomočjo Bluetooth povezave. Torej, vse, kar potrebujete je pametni telefon, na katerega si naložite aplikacijo (deluje na iOS in Android telefonih), in prek nje začnete spreminjati barvo ali potisk z le nekaj gibi.

V kakšnih primerih pridejo omenjeni pametni čevlji prav? Ko ugotovite, da se vaša obleka ne ujema najbolje s čevlji, preprosto »poklikate« po pametnem telefonu in novi čevlji (brez obiska trgovine in s tem dodatnih stroškov) so tu, ali pa ko se odpravljate na sestanek s stranko, s katero ste že bili nedavno v stikih, želite pa ji pokazati »nov« par čevljev.

Slovenci s prvo platformo za digitalne znake s tehnologijo e-papirja

»Čevlji prihodnosti«, s katerimi se lahko igramo

Ekipa je salonarje razvijala več mesecev. Čevlje prihodnosti, ki jih lahko ženska obuje za na razgovor, sestanek ali sproščeno kavo s prijateljico. E-črnilo omogoči spreminjanje barv in vzorca, barvo pa uporabnica spreminja s preprostim pritiskom na gumb v aplikaciji, s čimer se beli čevlji spremenijo v temnejšo barvo.

Zdaj ženskam ne bo več treba tuhtati, katere čevlje morajo vzeti na potovanje, saj lahko en par prilagajajo glede na priložnost, počutje, obleko itd. Ekipa mora pred tem še doseči cilj, ki si ga je zastavila.

Dva modela že razprodana – jim bo uspelo?

Na IndieGoGu zbirajo 50 tisoč dolarjev, trenutno so zbrali nekaj več kot tretjino sredstev. Za par boste morali odšteti že 249 dolarjev in vsaj 25 dolarjev še za dostavo. Cenejša modela za 149 in 199 dolarjev sta namreč v času pisanja članka že razprodana. Morda se vam cena zdi malce pretirana, a če pomislite, koliko parov čevljev boste na ta račun dobili …

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje