Chipolo na Kickstarterju zbral 293 tisoč dolarjev!

Kot se je izkazalo, so bile napovedi mlade ekipe, ki stoji za projektom Chipolo, daleč preveč skromne. Zbiranje sredstev se je namreč že zaključilo, ekipa pa je močno presegla zastavljeni cilj v višini 15 tisoč dolarjev in zbrala impresiven znesek: 293.014 dolarjev!
Chipolo na Kickstarterju zbral 293 tisoč dolarjev!

Chipolo na Kickstarterju zbral 293 tisoč dolarjev!

Ekipa mladih razvijalcev iz Trbovelj, Ljubljane in Polzele, ki stoji za projektom Chipolo, se je se na spletno platformo Kickstarter odpravila po zagonska sredstva za pričetek množične proizvodnje in grajenje skupnosti Chipolo uporabnikov po celem svetu. S pomočjo spletne kampanje so želeli pridobiti 15 tisoč dolarjev. 

Kampanja na Kickstarterju je štartala 21. oktobra 2013 in neverjetno hiter in pozitiven odziv ljudi je sedem članov Chipolo ekipe močno presenetil. Ljudje so namreč njihov produkt izredno hitro vzeli za svojega in že v 17 urah je projekt dosegel zastavljeni cilj

Chipolo je na Kickstarterju zbral 293.014 dolarjev! 

Ekipa se seveda pri tem izjemnem uspehu ni ustavila in, da bi tudi v nadaljevanju kampanje ohranili isti trend zbiranja sredstev, je bilo potrebno še veliko dela in vloženega truda. Izjemni trend naraščanja zbranih sredstev se prav zaradi tega ni spremenil in pred nekaj urami, ko se je spletna kampanja zaključila, se je številka zbranih sredstev ustavila na impresivni višini: Chipolo je zbral kar 293.014 dolarjev

O Chipolo

Chipolo je revolucionaren izdelek, ki bo poskrbel, da svojih ključev, denarnic in drugih nepogrešljivih stvari nikoli več ne boste založili. Gre za obesek, ki ga lahko namestite na različne predmete, nato pa s pomočjo brezžične povezave Bluetooth in pametnega telefona povsem enostavno določite njegovo lokacijo, s tem pa tudi lokacijo izgubljenega predmeta.

Preko brezplačne mobilne aplikacije lahko spremljamo oddaljenost Chipola in sprožimo njegov zvok, ki nas usmerja pri iskanju. V primeru, da se Chipolo oddalji od nas, bomo prejeli sporočilo. Prav tako bomo s sporočilom obveščeni, ko se bo Chipolo spet pojavil v našem dometu. Če Chipolo izgubimo, se na zemljevidu zabeleži lokacija, kjer smo bili nazadnje povezani z njim. V primeru, da ne najdemo svojega telefona, pa lahko Chipolo potresemo in telefon se bo oglasil.

O ekipi, ki stoji za projektom

Chipolo ekipo sestavljajo:

  • Jure Zdovc – Inženir strojne opreme – Jure je odgovoren za razvoj strojne programske opreme strojne opreme ter novih lastnosti Chipola.
  • Domen Plaskan – Inženir storjne opreme – Domen je odgovoren za razvoj in testiranje strojne opreme.
  • Domen Barovič – Grafični oblikovalec – Domen je odgovoren za celotno grafično podobo produkta.
  • Andreas de Reggi – Inženir za programsko opremo – Andreas je odgovoren za celoten razvoj aplikacij.
  • Primož Zelenšek – Vodja produkta – Primož je odgovoren za finalni produkcijo celotnega produkta.
  • Tadej Jevševar – Tržni analitik – Tadej je odgovoren za stike z javnostjo, promocijo produkta ter vodenje socialnih omrežij.
  • Huck Hensley – Poslovni svetovalec – Huck je odgovoren za raziskovanje mednarodnega trga in registracijo blagovne znamke.  

Več o kickstarter kampanji za Chipolo pa si preberite na Kickstarterju: Chipolo – Bluetooth Item Finder for iPhone and Android

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje