Chipolo predstavlja Chipolo Sticker in Chipolo Clip

Chipolo je na mednarodnem sejmu potrošniške elektronike v Las Vegasu predstavil dva nova produkta – Chipolo Sticker in Chipolo Clip. Hkrati v podjetju širijo svojo globalno mrežo izgubljenih predmetov z lansiranjem Chipolo Platforme, ki produktom dodaja moč pametne lokacije.
Chipolo predstavlja Chipolo Sticker in Chipolo Clip

Chipolo predstavlja dva nova izdelka. (Vir slike: Chipolo)

Chipolo je na mednarodnem sejmu potrošniške elektronike (CES) v Las Vegasu predstavil dva nova produkta – Chipolo Sticker in Chipolo Clip. Z najmanjšim in najtanjšim ohišjem na svetu oba produkta spreminjata vlogo Bluetooth sledilnikov. Sedaj jih je namreč mogoče uporabljati tudi na manjših in tanjših predmetih, kot so očala in denarnica. Poleg širjenja linije svojih produktov pa Chipolo lansira tudi Chipolo Platformo, ki vsem podjetjem omogoča, da v svoje produkte integrirajo moč pametne lokacije in jih povežejo z njihovo mrežo izgubljenih predmetov.

Chipolo Sticker in Chipolo Clip

Chipolo Sticker je le malce večji od običajne sponke za papir in je najmanjša brezžična sledilna naprava na svetu. Idealen je za uporabnike, ki pogosto izgubljajo predmete z majhno površino, na katere se klasični sledilniki težko pritrdijo – na primer očala ali brezžične slušalke. Chipolo Sticker je 63 odstotkov manjši od svojega predhodnika Chipolo Plus, vendar je z glasnostjo 85 dB še vedno izjemno zmogljiv. Chipolo Sticker je prva sledilna naprava z vgrajeno tehnologijo brezžičnega napajanja, ki temelji na inovativni tehnologiji WattUp, izumu podjetja Energous Corporation. WattUp je revolucionarna tehnologija, ki omogoča napajanje prek radio frekvenc, s katerimi se Chipolo Sticker hitro napolni brez kabelskega priklapljanja.

Chipolo Sticker na sončnih očalih. (Vir slike: Chipolo)

Chipolo Clip pa je najtanjši Bluetooth sledilnik. Nameščen je na priročno sponko, ki omogoča preprosto pritrditev na osebno izkaznico ali potni list. Sponko lahko uporabnik enostavno sname in sledilnik vstavi v denarnico prav tako kot ostale bančne kartice. Glasnost Chipolo Clipa je 90 dB, napaja pa ga nezamenljiva baterija. Po izteku življenjske dobe ga lahko uporabniki s 50-odstotnim popustom zamenjajo z novim.

Chipolo Clip na denarnici. (Vir slike: Chipolo)

Chipolo Sticker in Chipolo Clip delujeta prek povezave s Chipolo mobilno aplikacijo, ki je na voljo pametne telefone z operacijskima sistemoma iOS in Android. Ko uporabnik založi predmet, na katerim ima Chipolo, lahko s pomočjo aplikacije sproži zvonjenje, kar olajša lociranje predmeta, če se ta nahaja v radiju 60 m. Če se predmet nahaja izven dometa Bluetootha, si aplikacija zapomni lokacijo, kjer je bil predmet nazadnje povezan s telefonom. Če uporabnik v aplikaciji označi svoj Chipolo kot izgubljen in v njegovo bližino pride drug uporabnik Chipolo mreže izgubljenih predmetov, bo lastnik obveščen o novi lokaciji.

Oba produkta sta še v razvojni fazi: Chipolo Clip bo na voljo spomladi 2017, Chipolo Sticker pa konec leta 2017.

Chipolo Platforma

Da bi razširili svojo mrežo izgubljenih predmetov, Chipolo predstavlja Chipolo Platformo in vabi zainteresirana podjetja, da se pridružijo njihovi mreži. Z uporabo Chipolo Platforme lahko podjetja svojim produktom dodajo vrednost z integracijo pametne lokacije, ki uporabnikom omogoča lociranje produkta prek zvoka ali prek zemljevida. V produkte, ki že imajo vgrajeno Bluetooth tehnologijo in zvočnik, je mogoče preprosto integrirati Chipolo strojno-programsko opremo. Sicer pa Chipolo zainteresiranim podjetjem ponuja tudi svojo strojno opremo, s katero bodo produktom omogočili sledljivost. Podjetja, ki se bodo pridružila Chipolo Platofrmi, bodo lahko v Chipolo aplikacijo dodala svojo celostno podobo in logotip.

»Z odpiranjem naše platforme tudi za druga podjetja bodo uporabniki postali del največje mreže izgubljenih predmetov na svetu, ki šteje več kot milijon uporabnikov,« je povedal Tadej Jevševar, soustanovitelj podjetja. »Z reševanjem preprostih problemov spreminjamo uporabnikov vsakdan. Naša rešitev daje vsakemu predmetu moč pametne lokacije, kar uporabnikom daje večjo brezskrbnost v njihovem vsakodnevnem življenju.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas? Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje