Chipolo v 17 urah dosegel cilj

17 ur je ekipa podjetja Nollie Apps, ki jo sestavljajo razvijalci iz Trbovelj, Ljubljane in Polzele, potrebovala, da je dosegla cilj, 15 tisoč dolarjev. Za Chipolo, ki poskrbi, da pozabljivci svojih ključev in denarnic ne boste več založili, zbirajo denarna sredstva še vse do sredine novembra.
Chipolo v 17 urah dosegel cilj

Chipolo v 17 urah dosegel cilj

»Nad izredno dobrim odzivom in doseženim ciljem v prvih 17 urah smo zelo presenečeni in veseli, vendar pa se  zbiranje sredstev s tem še ne konča, saj bo kampanja trajala do 15. novembra. Da v tem času ohranimo isti trend zbiranja sredstev tudi v nadaljevanju kampanje, bo potrebno še veliko dela in vloženega truda,« je povedal Tadej Jevševar, ki je skupaj s preostalimi šestimi člani Chipolo razvil že februarja letos. Chipolo je v celoti slovenski izdelek, iz tujine prihaja le bluetooth čip, in sicer iz Kitajske.

Podprite Chipolo na Kickstarterju!

V ekipi je fantastično vzdušje, pravi Jevševar, motivacija pa še večja kot pred začetkom kampanje. Podpornike kampanje pa čaka še presenečenje: »Pripravljamo nekaj presenečenj, ki jih bomo v teku kampanje še predstavili

Glede na pozitivne odzive ob začetku kampanje lahko pričakujejo odlične rezultate. A so glede napovedi skromni: »Veseli smo, da smo tako hitro zbrali želena sredstva. Ne želimo napovedovati, kaj bo. Veseli smo pozitivnega odziva. Verjamemo pa, da je pred nami pozitivnih 24 dni do konca kampanje.«

Platforma Kickstarter, na kateri predstavlja svoje projekte tudi čedalje več Slovencev – pred dnevi smo pisali o odmevnem uspehu slovenske ekipe FlyKly – pa je v zadnjih dneh dosegla tudi sama rekord. Pravzaprav kar dva.

Več kot 5 milijonov podpornikov je že uspešno financiralo več kot 50 tisoč projektov na Kickstarterju. Uspešnost projektov, torej tistih, ki dosežejo oziroma presežejo zastavljeni finančni cilj, je sicer samo 44-odstotna.

Je pa pred dnevi švicarski inštitut za tehnologijo predstavil algoritem, ki omogoča izračun napovedi uspešnosti projekta v samo štirih urah. Njegovi razvijalci so pri tem upoštevali tako informacije o podpornikih kot tudi število omemb na Twitterju. Kot pravijo, imajo uspešni projekti kar 3,2-krat več omemb na družabnih omrežjih kot neuspešne.

Vir: VentureBeat in Mashable

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje