Članek: 7 zlatih pravil marketinga

Avtor Miha Ahačič — 12.11.2012
Komentiraj!
Marketing je kompleksna dejavnost, ki jo mora izvajati vsako podjetje. Tudi mala in srednje velika podjetja niso izjema. Razlika z večjimi je edino v tem, da morajo biti zaradi omejenih sredstev še veliko bolj iznajdljiva.
Članek: 7 zlatih pravil marketinga

Miha Ahačič: 7 zlatih pravil marketinga

Res pa je, da je to tudi prednost, saj so tako vsa sredstva bistveno bolje izkoriščena, učinki pa so lahko navdušujoči. Da pa bodo učinki res dobri, je pomembno, da pri izvajanju marketinških aktivnosti upoštevate nekaj pravil.

1. Odločite se, komu boste prodajali in ga nagovarjali

Ko pričnete s svojim poslovanjem, se morate odločiti, komu boste prodajali. Ni veliko podjetij, ki lahko prodajajo čisto vse vsem. Izberite svojo ciljno skupino in se pri zasnovi izdelka in izvedbi marketinških aktivnostih osredotočite nanjo.

Za lokalno picerijo so to lahko prebivalci kraja, kjer picerija obratuje, lahko je mladina, ki se zvečer zabava, lahko so turisti, ki hodijo na ogled lokalne znamenitosti. Lahko pa so delavci bližnje tovarne, ki pridejo na malico.

Glede na to, komu želite prodati, boste prilagodili vse svoje ostale aktivnosti.

Ostalih 6 nasvetov si preberite v članku: 7 zlatih pravil marketinga >>

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!