Članek: Kako in zakaj registrirati blagovno znamko

Avtor Nejc Setnikar — 19.04.2013
Komentiraj!
Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost.
Članek: Kako in zakaj registrirati blagovno znamko

Kako in zakaj registrirati blagovno znamko (Vir slike: FreeFoto.com)

»Prepoznati« se hitro prelevi v »poznati«, kar pri potrošniku vzbudi zaupanje, ki je bistven element pri pridobitvi in ohranitvi poslovnega deleža na trgu. Zato je za vsako resno podjetje, za vsakega ambicioznega poslovneža bistveno, da iz svojega podjetja ali pa iz samega sebe ustvari prepoznavno blagovno znamko.

Blagovna znamka (angleško trade mark) je pravica industrijske lastnine, s katero se zavaruje kakršen koli znak ali kombinacija znakov (objekt varstva), ki jih je mogoče grafično prikazati in ki v gospodarskem prometu omogočajo razlikovanje enakega ali podobnega blaga oziroma storitev enega podjetja od blaga ali storitev drugega podjetja ter imajo bistven vpliv na konkurenčnost.

Znak lahko predstavljajo besede (vključno z osebnimi imeni), črke, številke, figurativni elementi, tridimenzionalne podobe (vključno z obliko blaga ali njihove embalaže) ali kombinacije barv.

Blagovna znamka je ime, izraz, simbol, oblika ali kombinacija naštetih lastnosti, namenjena prepoznavanju izdelka in razlikovanju od konkurenčnih izdelkov.

Blagovna znamka ima lahko več funkcij:

  • garancijska funkcija kakovosti blaga in storitev;
  • funkcija izvora izdelka ali storitve;
  • reklamna funkcija;
  • razlikovalna funkcija.

Več si preberite v članku: Kako in zakaj registrirati blagovno znamko? >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice