Članek: Kako uspešno upravljati s terjatvami

Avtor Nejc Apšner — 03.06.2013
Komentiraj!
Številna podjetja se soočajo s finančnimi skrbmi, saj za opravljene storitve ne dobijo obljubljenega plačila. Tako iz meseca v mesec izgubljajo dragocen čas, denar in živce, saj se namesto s poslovanjem ukvarjajo z izterjavo terjatev.
Članek: Kako uspešno upravljati s terjatvami

Kako uspešno upravljati s terjatvami (Vir slike: sxc.hu)

Na srečo obstaja kar nekaj načinov, ki vam lahko pomagajo pri uspešnem upravljanju terjatev - na kratko vam bomo predstavili nekaj rešitev.

Za uspešno finančno poslovanje podjetja še vedno obstaja preverjen recept, ki bi se ga morali držati pred sklenitvijo kakršnega koli poslovnega odnosa: preverjanje bonitetne ocene.

Ne glede na finančno zaledje se je dobro pred začetkom poslovanja pozanimati, s kom pravzaprav poslujete. Če ste dosledni in si vzamete nekaj minut časa, da preverite boniteto podjetja, morebitne blokade računov in ostale podatke, ki so prosto dostopni na spletu, si lahko naredite ogromno uslugo in se elegantno izognete nadaljnjim zapletom pri poslovanju.

V kolikor pa se v celotni zgodbi vseeno kaj zalomi, smo v nadaljevanju pripravili 5 korakov do učinkovite rešitve za upravljanje s terjatvami.

Več v članku: Kako uspešno upravljati s terjatvami >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!