Članek: Skrivnost uspešne spletne strani: dober CMS

Avtor Maja Borštnik — 15.05.2012
Komentiraj!
Spletna stran je pogosto prvi stik potencialne stranke z vašim podjetjem. Narediti mora dober prvi vtis in podati ažurne informacije. Še prej je treba doseči, da jo stranka sploh najde. Da uspešno opravi vse to, potrebuje dober CMS – sistem za upravljanje z vsebinami.
Članek: Skrivnost uspešne spletne strani: dober CMS

Skrivnost uspešne spletne strani podjetja: dober CMS

CMS (content management system) vam omogoča samostojno spreminjati besedila, slike in druge elemente spletne strani. Za sodobno podjetje spletna stran, ki nima CMS-a, sploh ne pride več v poštev. Odražati mora trenutne informacije o podjetju, kar najlažje dosežete tako, da sami spreminjate vsebine, dodajate novice in podobno. V nasprotnem primeru bi morali za vsako novičko čakati na izdelovalca spletne strani, kar je zamudno in potratno.

Redno osvežene spletne strani se tudi bolje uvrščajo v iskalnikih, kar je izjemno pomembno, če želite, da vas potencialne stranke najdejo na spletu.

Večina ponudnikov spletnih strani danes ponuja tudi CMS, toda vsi sistemi niso enako dobri. Ko se odločate za novo spletno stran, ne pozabite preveriti naslednjih treh lastnosti CMS-a:

1. Ali je CMS prijazen do uporabnika? Dober CMS poskrbi, da lahko vi ali vaši sodelavci hitro in preprosto osvežujete spletno stran.

2. Kaj vse zmore? Zahtevajte CMS, s katerim lahko spreminjate skoraj vse dele spletne strani.

3. Ali CMS omogoča razširjanje in rast spletne strani? Ko vaše podjetje raste, naj vas CMS pri tem podpira, ne pa ovira.

Več o tem si preberite v članku: Skrivnost uspešne spletne strani podjetja: dober CMS >>

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice