Članstvo v OZS je vendarle prostovoljno!

V skladu z uveljavitvijo Obrtnega zakona (Ur.l. RS, št. 30/2013) lahko člani Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije od 27. oktobra 2013 dalje izstopijo iz obveznega članstva. Izstop iz do tedaj obveznega članstva zbornice bo mogoč na podlagi uradne izjave samostojnega podjetnika.
Članstvo v OZS je vendarle prostovoljno!

Članstvo v OZS vendarle prostovoljno! (Vir slike: sxc.hu)

Člani Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije so se že na referendumu, ki je potekal 25. aprila 2012, odločali o usodi obveznega plačevanja članstva v OZS. Že dlje so se mnogi pritoževali nad obveznim plačevanjem članarine, češ, da storitev OZS sploh ne potrebujejo. 

Rezultati referenduma so pokazali, da se niti tretjina članov z obveznim članstvom ne strinja, zato so na gospodarskem ministrstvu že kmalu zatem napovedali spremembe. V začetku marca 2013 je Državni zbor vendarle potrdil novelo Obrtnega zakona, s katerim se je ukinilo obvezno članstvo v OZS. 

V skladu z uveljavitvijo Obrtnega zakona bo članstvo v Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije prostovoljno od meseca novembra 2013 dalje. Izstop iz do tedaj obveznega članstva zbornice bo mogoč na podlagi uradne izjave samostojnega podjetnika. 

Člani lahko v mesecu novembru še pričakujete položnico za plačilo članstva v preteklem mesecu, tj. oktobru. Od decembra dalje pa položnic praviloma ne bi smeli več prejemati, v kolikor ste na naslov OZS poslali uradno izjavo za izstop. 

Vir: OZS

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje