[Early Bird] Google Adwords po nižji ceni le še danes!

Avtor — 19.04.2017
Verjetno sedaj že veste, da skorajda vsako spletno podjetje v Sloveniji oglašuje na spletu. Eden izmed ključnih kanalov je Googlova oglaševalska mreža. O tem, kakšne so možnosti, bomo govorili na delavnici, ki jo bo vodil Marko Penko.
[Early Bird] Google Adwords po nižji ceni le še danes!

Google Adwords (Vir slike: technologytherapy.com)

Radi bi vas spomnili, da imate še teden dni časa za nakup vstopnice po earlybird ceni. Kaj to pomeni? Če se prijavite do srede, 19. aprila 2017, do polnoči, boste za vstopnico odšteli 16 evrov manj, to je 89 evrov + ddv. Od 20. aprila 2017 dalje bomo za vstopnico zaračunali 105 evrov + ddv. Prihranek, ki ga ne gre zanemariti na račun neodločnosti, kajne? Prijavite se takoj >>

Ne privoščite si, da bi zamudili early bird cene. Na voljo bo le še toliko časa:

Posvetili se bomo naslednjim temam:

  • Začetek in pomembne nastavitve.
  • Kako izkoristiti ugodnosti.
  • Kako doseči vaše ciljne kupce.
  • Kako napisati učinkovit oglas.
  • Implementirajte vašo prvo oglaševalsko kampanjo.
  • Razumevanje vaših ključnih kazalnikov uspešnosti

Na delavnici bomo 3 ure intenzivno delali na izboljšanju vašega znanja o Google Adwords. Prijavite se takoj >>

Termin in lokacija:

  • Datum: sreda, 26. april 2017, od 16:15 do 19:15
  • Trajanje delavnice: 3 ure
  • Lokacija: NLB CIP, Trg republike 2, 1000 Ljubljana

Predavatelj:

Delavnico bo vodil izkušeni Marko Penko, eden izmed največjih strokovnjakov za spletno oglaševanje v Sloveniji. 

Marko Penko je univ. dipl. ekonomist z več kot 7 let izkušenj iz direktnega marketinga in prodaje ter vodenja več milijonov vrednega letnega oglaševalskega proračuna v 21 državah CEE regije. Marko je eden od dveh aktivnih Google Certificiranih trenerjev v Sloveniji ter vodja trženja na podatkovne baze, v okviru česar razvija lojalnostne programe ter strategije trženja na ključne segmente kupcev.

Marko je tudi stalni predavatelj na Google AdWords Akademiji, strokovnih seminarjih in delavnicah ter lastnik certifikata, ki ga izdaja priznana organizacija za direktni marketing Direct Marketing Association v ZDA.

Prijavite se zdaj in prejmite vstopnico po nižji, t.i. earlybird ceni: MP dogodek: Google Adwords >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Google oglaševanje je lahko za mnoga podjetja odločilni faktor za povečanje prodaje in uspešnosti. Vedno več podjetij, predvsem spletnih trgovcev, uporablja spletno oglaševanje. Kako pa je z lokalnimi podjetji? Oglejmo si, kako najuspešneje oglaševati lokalna podjetja. Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (ang. Call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klic vašega podjetja. Takšen način oglaševanja je primeren, če se ukvarjate s storitvenimi dejavnostmi in za realizacijo posla potrebujete stik s stranko. Preberite več >>

AdWords: omogočite, da vas stranka kontaktira z SMSom

AdWords: omogočite, da vas stranka kontaktira z SMSom

Google že več let dela na tem, da bi izboljšal uporabniško izkušnjo tistim uporabnikom interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS sporočila! Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če se poslužujete oglaševanja na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

V začetku maja je, kot strela z jasnega, prišla odlična novica, da lahko sedaj tudi v Sloveniji spletne oglase na Googlu začnemo ciljati na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

[Early Bird] Google Adwords po nižji ceni le še teden dni

[Early Bird] Google Adwords po nižji ceni le še teden dni

Verjetno sedaj že veste, da skorajda vsako spletno podjetje v Sloveniji oglašuje na spletu. Eden izmed ključnih kanalov je Googlova oglaševalska mreža. O tem, kakšne so možnosti, bomo govorili na delavnici, ki jo bo vodil Marko Penko. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Novi oglaševalci pogosto delajo napako, ko ustvarijo eno oglasno kampanjo z enim samim oglasom, nekaj splošnimi ključnimi besedami in močno omejenim proračunom. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje