Cuil vreden 200 milijonov dolarjev?

Vlagatelji so novi spletni iskalnik, ki je z obratovanjem začel šele pred dvema mesecema, ocenili na neverjetnih 200 milijonov dolarjev.
Cuil vreden 200 milijonov dolarjev?

Je Cuil res vreden toliko?

Neverjetno visoko ceno za Cuil je postavilo podjetje Madrone Capital Partners. Poteze zaenkrat še niso komentirali. Prav tako svoje investicije nista komentirala Greylock Partners in Tugboat Ventures, ki sta v Cuil vložila 25 milijonov, s čimer sta pridobila osminski delež lastništva. Velja omeniti, da sta aprila 2007 v podjetje vložila 8,25 milijona dolarjev, a sta pridobila mnogo večji delež lastništva kot sedaj, saj je bilo podjetje takrat vredno
“borih” 32 milijonov dolarjev.

Običajno investitorji v podjetja vlagajo manj denarja in zahtevajo večji delež lastništva. Kot primer lahko omenimo Powerset, ki je bil ocenjen na 40,5 milijona, ker pa je razočaral investitorje, so ga za 100 milijonov prodali Microsoftu. S tem so investitorji podvojili dobiček, česar pa zagotovo ne morejo pričakovati investitorji Cuila.

Cuilu mnogi pripisujejo velik potencial. Že prvi mesec obratovanja je bil obisk zelo velik, a kaj kmalu so ljudje začeli spoznavati, da ima Google v primerjavi s Cuil-om veliko več indeksiranih strani. Cuil je zato uporabnike že začel izgubljati.

Vir: VentureBeat

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje