Da bi bili pri ustanavljanju podjetja brez porodnih krčev

Ko "pade" ideja za ustanovitev podjetja in odločenost za vstop v podjetniške vode, se na prvi pogled vse zdi lahko. Ideja, začetna zagnanost in veselje pa lahko hitro upadajo, razmišlja Bojan Čendak, soustanovitelj podjetja Lumco d.o.o.
Da bi bili pri ustanavljanju podjetja brez porodnih krčev

Vir slike: Lumco

Podjetje Lumco d.o.o. je zaživelo spomladi leta 2011, junija istega leta pa so odprli papirnico Unaluna v Ljubljani. Zdaj papirnica nudi šolske potrebščine, papirniške in pisarniške izdelke, dodatke za dom in prosti čas ter ostala darila. “Trudimo se poiskati vedno nove, izvirne ponudnike, izdelke katerih proizvodnja in uporaba je okolju prijazna in nosi s seboj miselnost prihodnosti ter ne zgolj enkratne uporabe in kopičenja,” poudarja Čendak.

S strokovno pomočjo je lažje

A začetki kot po pravilu niso bili lahki. Številne birokratske prepreke ali bolje zahteve in določbe so njemu in njegovi ženi predstavljale neznanko. “Zato smo se za strokovno pomoč in usmerjanje prek zakonskih in uradniških zahtev ob ustanovitvi podjetja obrnili na Zavod mladi podjetnik.” Omenjeni korak jim je po besedah Čendaka pomagal prebroditi začetne porodne krče pri ustanavljanju podjetja. “Udeležili smo se tudi nekaterih strokovnih seminarjev v njihovi izvedbi, na primer seminarja Lastno podjetje? Zakaj pa ne? in Stroški v podjetju, na katerih smo se seznanili z uporabnimi in realnimi podatki ter nasveti, kateri so nam olajšali zagon podjetja,” pojasnjuje Čendak.

Strategija začrtana dolgoročno – kot tek na dolge proge

Za dobro in stabilno poslovanje morajo pozornost nameniti tudi dobri organizaciji dela, racionalizaciji in obvladovanju poslovnih dogodkov, kar pa predstavlja veliko dela za njihovo ekipo. V ekipi so namreč trije, ki se izmenjujejo tako za prodajnim pultom kot tudi drugod. Lahko bi rekli, da delajo po principu “vsi za enega in eden za vse”. “Smo mlado podjetje in delujemo v času velikih izzivov, zato je težko pričakovati velike skoke in širitve v poslovanju. Naša strategija je začrtana dolgoročno kot tek na dolge proge, zato ne stremimo po hitrih spremembah, ampak k dolgoročnim izidom,” zaveda pa se, da so stranke merilo njihovega odnosa.

Prav zato so prepričani, da je najboljši marketing “dober glas, ki se širi v deveto vas”. Na prvem mestu mora biti korekten, odprt in pošten odnos do njihovih strank. Precej so aktivni na svoji Facebook stran, “kjer radi kaj povemo o novih artiklih, primernih za določeno obdobje”.

Ustanovitelji podjetja Lumco so se udeležili MP svetovanja >>

Ravno zdaj predstavljajo retro podmornico iz pesmi Yellow Submarine od Beatlov, primerno za kuhanje čajev, “kapitalistične pujse” in druge zanimive izdelke. Čendak pravi, da so postali znani kot “drugačna” papirnica, saj kupcem nudijo nenavadna in posebna darila, artikli pa k njim priromajo tudi iz Anglije, Avstralije, Francije in Nemčije.

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje