Daisy.si – Pametni zalivalnik rastlin na množičnem financiranju

24. aprila ob 15. uri je na crowdfunding platformi Indiegogo štartal nov slovenski projekt. Gre za popolnoma nov pametni zalivalnik rastlin, ki ga še ni na trgu. Majhna naprava z neskončno možnostmi ima veliko prednosti pred ostalimi podobnimi napravami.
Daisy.si - Pametni zalivalnik rastlin na množičnem financiranju

Daisy.si – Pametni zalivalnik rastlin na množičnem financiranju (Vir slike: Daisy.si)

Naprava ima ventil za doziranje vode, merilnik vlažnosti zemlje, svetlobni senzor in barvno LED, ki sporoča različne informacije.

Kako naprava deluje? 

Za uporabo zalivalnika potrebujemo vir vode – to je lahko majhna vaza ali velik sod. V posodo vstavimo cevko od zalivalnika in ga zapičimo v zemljo. Naprava samodejno zazna, da je v zemlji, in se prižge.

Prižgana naprava čez dan spremlja vlažnost zemlje in, če je potrebno, odpre ventil in voda prične teči iz posode. Zgolj dve majhni bateriji, ki sta skriti v notranjosti, omogočata dveletno uporabo naprave. 

Kaj pridobimo s tem načinom zalivanja? 

Ni nam treba stalno spremljati vlažnosti zemlje in zalivati. Tako smo lahko dalj časa odsotni od rastlin, a je za njih vseeno najbolje poskrbljeno. S pravilnim zalivanjem preprečimo tudi gnitje korenin, nabiranje mahu ali pa pretirano izsušenost, ovenelost in slabo rast. Naprava je tudi zelo varčna in porabi samo toliko vode, kod jo rastlina potrebuje.

Naprava je uporabniku zelo prijazna. Prižge se samodejno, ko jo vstavimo v zemljo, in prav tako ugasne, ko jo potegnemo ven. Baterij vsaj 2 letni ni potrebno menjati, samodejno zazna količino vode, ki jo daje postopoma, da se ne razlije in opozori, če je zmanjkalo vode v posodi. Zahtevni uporabniki pa lahko preko spletne strani nastavijo vlažnost, količino vode, čas med zalivanji itd…

Pametni zalivalnik rastlin (Vir slike: Daisy.si)

Podprite projekt na Indiegogo >>

Razvoj in avtorji

Ekipa je ogromno časa vložila v razvoj lastnega poceni in zanesljivega ventila za vodo. Poleg tega je morala napisati tudi učinkovit program in algoritem za zalivanje. Razvoj izdelka je potekal 3 leta in je nastal iz lastne potrebe.

Avtorji projekta:

  • Andrej Nastran – razvil prototipe, napisal program, dizajniral ventil,elektroniko, svetlobno komunikacijo prek zaslona in izbral komponente in pripravil na proizvodnjo
  • Peter Nastran – začetna zamisel.

Zbiranje sredstev na Indiegogo

Ekipa je z zbiranjem denarnih sredstev pričela 24. aprila 2014 ob 15. uri. Avtorja projekta sta si zastavila cilj v višini 25. tisoč dolarjev, z nakupom pa ju lahko podprete tudi vi, in sicer na spodnji povezavi!

Podprite projekt na Indiegogo >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje