Danes so v ekonomiji drugačne razmere kot v preteklosti

Gospodarsko stanje zadnje čase povzroča precej skrbi in ljudje se bojijo, da se bo ponovila zgodovina najhujših zlomov iz preteklosti. V industriji tehnologije se je najhujši zlom zgodil leta 2001, vendar so danes razmere na trgu drugačne kot takrat.
Danes so v ekonomiji drugačne razmere kot v preteklosti

Tehnološka industrija je danes bolj varna kot pred leti.

Leto 2001 je bilo za tehnološko industrijo katastrofalno, saj so se slabe novice pojavljale na vseh področjih. Danes je stanje precej drugačno. Tehnologija je postala sestavni del poslovanja podjetij in naših življenj. Trenda managementa inovacij in utrjevanja tehnologije bosta poskrbela, da to področje ne bo podleglo pritiskom recesije.

Vodilni na tem trgu imajo zaradi preteklih uspehov na voljo dovolj sredstev za investicije. Google ima npr. na voljo 14 milijard in Apple 24 milijard dolarjev. Vendar so podjetja, predvsem mlada podjetja, ki so odvisna od investitorjev in tudi večja podjetja, ki beležijo izgube, zaradi nizkih cen delnic postala tarče za prevzeme. Ti se že dogajajo. IBM je npr. prevzel podjetje Cognos, Yahoo je prevzel Maven Networks in še nekaj drugih. Ta trend se bo verjetno v prihodnosti nadaljeval, saj imajo tudi mlada podjetja od tega koristi, ker lahko tako podaljšajo življenje svojih tehnoloških projektov. Priključitev jim pomaga preživeti in ohraniti konkurenčnost.

Za preživetje pa je potrebno tudi dobro vodenje organizacije in inoviranje v podjetju. V Googlu so po teh napotkih uvedli model managementa imenovan 70/20/10, kjer delavci 70 odstotkov časa posvetijo svojim osnovnim delovnim nalogam, 20 odstotkov sorodnim projektom, ki lahko pripeljejo do novih proizvodov in 10 odstotkov ustvarjalnim projektom, ki nimajo povezave z njihovim delom. Ta model se vse bolj uporablja, saj je njegov namen kvaliteta in ne le količina rezultatov.

Spremembe je mogoče uvesti tudi na področje strategij dobavne verige. Zmanjšanje števila dobaviteljev naj bi olajšalo nadzor in znižalo stroške poslovanja, vendar nekateri strokovnjaki menijo, da je boljše povečati število zunanjih ponudnikov. Primer za to je hongkonško podjetje Li & Fung, ki nima v lasti nobene tovarne, a je v letu 2007 s pomočjo kompleksne mednarodne dobavne verige, vseeno zaslužilo 14 milijard dolarjev. Preoblikovanje tradicionalnih procesov tako lahko hitro pospeši proizvodnjo, zanašanje na zunanje partnerje pa omogoči podjetju, da se osredotoči na razvoj svojih glavnih prednosti.

V teh časih je uporabna še strategija za zniževanje stroškov imenovana 80/20. Tu mora podjetje ugotoviti s katerimi strankami ustvari 80 odstotkov dobička in kateri deli podjetja ustvarijo 80 odstotkov celotne vrednosti. Nato dela na tem, da bo obdržalo teh 80 odstotkov, preostalih 20 odstotkov pa lahko ukine. S tem bo podjetje ohranilo najboljše kar ima in znižalo stroške.

Prihodnje leto za tehnološko industrijo najbrž res ne bo najboljše, vendar se ni treba bati, da se bo ponovilo leto 2001, saj je ta industrija danes veliko bolj zrela in močna in je od nje odvisna tudi svetovna ekonomija. Ob upoštevanju nasvetov pa bodo podjetja imela še več možnosti.

Vir: VentureBeat

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje