Dark Souls: v treh minutah do zastavljenega cilja na Kickstarterju

Na Kickstarterju te dni navdušuje namizna igra Dark Souls, ki je nastala po modelu priljubljene istoimenske video igre. Zastavljeni cilj v višini 50 tisoč britanskih funtov je kampanja dosegla v zgolj treh minutah, prvi milijon pa v manj kot 48 urah.
Dark Souls: v treh minutah do zastavljenega cilja na Kickstarterju

Dark Souls: v treh minutah do zastavljenega cilja na Kickstarterju (Vir slike: Kickstarter)

Le tri minute so bile potrebne, da je projekt Dark Souls na Kickstarterju dosegel zastavljeni cilj v višini 50 tisoč britanskih funtov. Kot kaže, se navdušenci nad omenjeno blagovno znamko pri tem niso ustavili, saj so projekt pridno podpirali tudi nadalje in v prvih 48 urah uspeli zbrati kar 1 milijon britanskih funtov. Danes je ta znesek že višji od 1,8 milijona funtov, število podpornikov pa znaša že več kot 18 tisoč.

Nastanek namizne igre Dark Souls je navdahnila istoimenska videoigrica

Podjetje Steamforged Games, ki je namizno igro izdelalo, je moralo najprej pridobiti dovoljenje lastnika registrirane blagovne znamke Dark Souls, podjetja Bandai Namco. Nastala je namizna različica videoigrice, ki od igralcev v boju za zmago zahteva precej strateškega razmišljanja, pametnega načrtovanja ter suverene poteze. Namizna igra vključuje številne figurice, ki so enake tistim iz videoiger, predvsem iz Dark Souls 3. 

Svojo namizno igro si lahko zagotovite za 80 britanskih funtov

Za namizno igro Dark Souls je na Kickstarterju treba odšteti 80 britanskih funtov (ter poštnino), za trgovce pa je na voljo posebna ponudba: če odštejejo 200 britanskih funtov, dobijo 6 namiznih iger. 

Dodatnih ponudb ni, je pa ekipa že pripravila dodatne t.i. “podaljšane cilje”: za vsakih 50 tisoč dodatnih zbranih funtov, izdelajo dodatek, ki bo igro še popestril. Nekateri dodatki bodo na voljo vsem podpornikom, spet druge pa bo potrebno dokupiti kasneje, in sicer v primeru, da se bodo podporniki odločili za nadgradnjo osnovnega paketa.

Vir: Kickstarter – Dark Souls

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>


Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje