Delavnica: Od ideje do poslovnega modela

Bodoči podjetniki, pozor! V Zavodu mladi podjetnik smo za vas pripravili paket delavnic v obliki MP šole, ki pokrivajo vse faze podjetništva. V sredo, 4. septembra, vas vabimo že na prvo izmed delavnic: Od ideje do poslovnega modela.
Kako se uspešno prebiti na pospeševalnik 500 Startups?

Kako se uspešno prebiti na pospeševalnik 500 Startups? (Vir slike: sxc.hu)

V podjetniškem svetu velja, da poslovna ideja predstavlja le 1 odstotek uspešnega podjetja. Kaj hitro pa se še ta številka lahko spremeni v ničlo, če pot do njene realizacije ni zastavljena pravilno!

Idej je mnogo, od slabih, do takšnih, ki imajo potencial za uspeh. Prvi korak po tem, ko dobimo idejo in še preden se lotimo njene realizacije, je ta, da jo pretvorimo v produkt.

Sledi preverjanje, ali obstajajo realne možnosti za to, da lahko idejo pretvorimo v dobičkonosen posel, torej iskanje potencialnih kupcev (analiza trga), možnih poslovnih modelov oziroma iskanje načinov, kako bo lahko podjetje iz ideje generiralo prihodke.

Ste se torej tudi vi znašli z idejo, v kateri vidite potencial, vendar potrebujete več informacij o tem, kako jo pretvoriti v posel? Na delavnici, ki bo potekala v sredo, 4. septembra od 17:00 do 19:00, boste pridobili prav vse ključne informacije o vaši poslovni ideji:

  • okvirno mnenje o ideji ter možnosti njenega razvoja, 
  • kako idejo pretvoriti v produkt, 
  • napotke za analizo trga glede na vaš primer, 
  • napotke za razvoj poslovnega modela, 
  • pivotiranje: iskanje različnih načinov za generiranje prihodkov s prilagajanjem produkta.

Delavnico izvaja Blaž Zupan, asistent na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, ki je odličen predavatelj, hkrati pa tudi uspešen podjetnik, saj je postavil že kar nekaj odličnih podjetij, od Optiprinta do Diplomska.si.

Prijavite se lahko na povezavi: Od ideje do poslovnega modela >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje