Deljeni test vas lahko preseneti!

Čisto majhne spremembe pri vaših e-novicah (npr. v zadevi sporočila) lahko prinesejo velike razlike v rezultatih: naročilih, povpraševanjih, prijavah ... Kako ugotoviti, kakšne e-novice vam bodo najbolj koristile? Deljeni test poskrbi, da ne zamudite priložnosti za boljši »izplen«.
Deljeni test vas lahko preseneti!

Deljeni test vas lahko preseneti!

Kaj ugotavljamo z deljenim testom?

S pomočjo deljenega testa ugotavljamo, kako različne variacije sporočila vplivajo na uspešnost e-novic, npr. na število odprtih sporočil, število klikov na povezave, naročila, povpraševanja in podobno.

Dve ali več različic e-novic pošljete na manjše dele vaše baze, da vidite, katera prinese najboljši rezultat. Zmagovalko nato pošljete vsem ostalim prejemnikom. Ta proces je možno avtomatizirati s pravim orodjem za e-novice.

Največkrat testiramo zadevo (subject) sporočila. Še posebej se splača izvedeti, kako se vaši bralci odzivajo, če v zadevo sporočila zapišete vprašanje, in kako, če jih direktno pozovete k akciji.

Kaj pa slike in povezave v e-novicah?

Stestirajte in preverite, kako vplivajo na vaše bralce! Jih slike privlačijo, zaradi njih odpro več povezav in tudi več naročijo pri vas, ali pa vaša e-poštna kampanja zaradi številnih slik zgolj pristane v košu za nezaželeno e-pošto? Na vsa ta vprašanja vam odgovori deljeni test!

Deljeni testi so koristni ne glede na rezultate, ki jih dobite. Z njimi si odgovorite na številna vprašanja in dileme v zvezi z vašo e-poštno kampanjo. Drugače, kot da testirate zelo podobno kampanjo na enaki ciljni skupini, do nekaterih odgovorov sploh ne morete priti! Vaše teze se bodo mnogokrat izkazale za napačne, kljub temu, da ste sami našli tisoč in en argument, ki jih podpira. Dejstva so tista, ki govorijo sama zase in včasih, pa naj bo še tako nerazumljivo, najbolj logične predpostavke ne držijo. Zato se je v praksi modro zanašati le na rezultate, ki jih dobimo s pomočjo testov.

Morda se bo izkazalo, da so rezultati vašega deljenega testa nadvse podobni, vendar nič zato! Boste vsaj dobili informacijo, da npr. število fotografij nima bistvenega vpliva. Ali pa morda ravno obratno, odvisno od vaše ciljne skupine. Mogoče boste ugotovili, da je število klikov na povezave večje, kolikor manj novic uvrstite v sporočilo. Možnosti testiranja, ki vam jih ponujajo deljeni testi, so praktično neomejene, zelo pa je pomembno, da vnaprej natančno veste, kaj želite ugotoviti s testom in testirate samo eno stvar naenkrat.

Še na nekaj velja opozoriti: ko dobite rezultate deljenega testa, jih še ne vzemite za absolutno resnico! Vedno testirajte vsaj dvakrat ali raje trikrat, preden se odločite, da boste nekaj sprejeli kot dejstvo. Pa še potem, ko boste nekaj sprejeli za veljavno, to vsake toliko časa ponovno testirajte. 6 mesecev je že tako obdobje, ko se okoliščine lahko spremenijo.

Kupci smo danes fleksiblni, hitro odzivni in predvsem zahtevni. V poplavi informacij si čas vzamemo le za tiste, ki nas resnično zanimajo, so nam prilagojene ter pripravljene na podlagi naših interesov.

Zato bodite odzivni in prilagodljivi vsaj toliko kot so vaši kupci, še bolje pa je, če ste vedno korak pred njimi. 

Vas zanima s kakšnim orodjem lahko hitro in enostavno delate deljene teste? Eno najbolj enostavnih in prijaznih orodij za pošiljanje e-novic je Dostavljalec.si.

Vabimo vas, da se udeležite delavnice »E-novice v enem dnevu« na kateri se v samo nekaj urah naučite, kako samostojno uporabljati orodje Dostavljalec.si in kako pripraviti e-poštno kampanjo, ki vam bo  prinesla dobre rezultate.

Oznake:, , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje